Onsdag

Hejhej, här har jag inte skrivit på ett tag så jag tänkte göra det en snabbis.
Klockan är nu 10.49 och jag har slutat skolan. Eller egentligen inte.. Vi har Arbetsätt och lärande men eftersom vi inte hade någon näringslära idag orkade jag inte sitta kvar i skolan för att vänta på en lektion. 2 timmar liksom...
Imorgon är det Torsdag och veckan har snart gått förbi. Vilken känns skönt. Det ända vi har gjort i skolan dom här dagarna är film film film, jag blir snart galen!  Jag har inte varit på någon lektion än där vi har suttit och pluggat. Vilket egentligen inte gör så mycket, men det blir i längden tråkigt att sitta still o kolla på film.
Vi hade iof svenska igår, där var det nog plugg. Men jag slappade hemma lite istället..
Jag känner mig typ duktigt som har varit i skolan haha, men varför gör jag det?, har ju struntat i flera lektioner, får skärpa till mig lite sen...

Just nu är jag glad över att jag är hemma. Ska sova snart för jag är väldigt trött, känns så onödigt att man drog til skolan för en lektion & det var ändå bara film!
Gick o la mig hm runt 4?, & vaknade efter 7 så lite borde jag sova om jag ska orka dra till sollentuna sen..
På tåget hem, vid Häggvik stannade skit tåget där för ngt hade hänt, så stod tåget till där i kanske 15 min, sen sa dom att det typ brann på tåget, så kom brandmän o allt skit så alla fick dra från tåget. Men som tur va kom det dirket ett nytt. Men jag kom ändå sent till lektionen pga det !!

Vad ska man skriva mer?, lovet gick otroligt snabbt. Men det var så skönt! Jag vill ha mer lov!

Nej jag tror att jag vill sova nu, längtar till min säng , pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback