Torsdag

Klockan är inte mycket men jag är såå trött, kanske för att jag vaknde vid 7 som jag inte brukar..Jag sket i skolan igår men tänkte gå till skolan idag, men påväg till skolan ångrade man sig och gick hem istället, skönt skönt. Känns bara lite onödigt att man gick upp så tidigt..
Idag upptäckte jag att min plupp från min piercing hade lossnat, så det var inte alls bra. Jag letade efter pluppen men jag hittade den inte.. Jag skulle med bussen som gick 14.50 så jag hade inte tid och köpa något nytt smyckte. Men sen efter jobb drog jag te kista en snabbis för bara köpa ngn, den som ja ville ha den hade dem inte fått in då blir jag lite ledsen:( hah näämen, jävla sega personen fick så där hur länge som helst för ngn framför skulle köpa 2 klockor på typ delbetalning el något så de fick skriva massa papper.. Jag missade då bussen som gick 19.57 & 20.07 så då gick jag istället till helenelund stationen och självklart missar jag tåget också, precis framför mig va de. Va väl hemma vid 21 då vare bara o börja käka middag haha, borde kankse sova snart men en viss personen håller mig lite uppe och jag vill inte sova (A) :)

Skiver mer ngn annan gång, imorgon måste jag dock till skolan!!

C I A O

Kommentarer
Postat av: s

haha jag vet nog vem ;) tomas!

2007-11-27 @ 12:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback