Turdag!

Vilken tur vi hade idag va? haha fan va nice.. Men tänkte inte gå in mer på de..
Eftersom jag är så seg med allt plugg som måste göras, så har jag endel som jag måste göra nu i helgen vilket inte är så särskilt roligt, just nu sitter jag och håller på med näringslära arbetet, skriver om ngn mineral, sen måste jag skriva klart vitaminen. Jag vet att jag har massa plugg att göra och jag orkar inte ens tänka på det....

Idag lutatde kvällen mot hemmafest, men skiter nog i det och det blir nog bio ikväll istället, vilket ändå är skönt efter veckan..

Jag ska färga mammas hår snart så ska väl inte skriva så mycket mer..                     





                                                                                       
              





                                       image18




Klockan är nu 16.00, och det börjar redan bli mörkt! Det är det som är så tråkigt på vintern tycker jag..

jaaja, ska väl ge mig av! Ciaaao, ajusste -



                         Grattis till Johannas kille Alex som fyller år !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback