Jävla bromma !

Fyfyyfyyfy !
 Hur lyckas vi alltid komma försent?
Först kom vi försent när det var Hannah som skulle pierca sig,  ca 30 min. Sen tänkte vi att vi måste komma i tid när det är min tur. Idag ,en vecka senare, typ 30 min igen. Inte så bra va?, båda gångerna. Vi har ju ändå beställt en tid, då ska man ju vara där då.. Lite pinsamt o komma där igen, heej sorry att man kom försent liksom.
Men som tur var, var det lungt som sist.
Det gjorde faktiskt väldigt ont när hon gjorde piercingen. Hon sa att jag var nog den segaste hon har haft hah...
Neej usch alltså...Jag gillade det inte..
Men ändå det gick ganska så snabbt.
När jag skulle gå till kassan började jag må ganska illa, tänkte inte mer på det. Sen blev jag såå svag i hela kroppen och det kändes som om jag skulle spy. Jag kommer ihåg att jag sa till hannah: Vi går och sätter oss någonstans efter jag har betalat, (nått sånt), sen kommer jag inte ihåg mer...
Vaknade av att jag låg på golvet och massa folk runt mig..
Lilla gumman o började krama mig o allt, & jag undrade hur fan jag hamnade där..
Helt plötsligt ligger jag på golvet liksom..Svimma är inte det roligaste.
Kmr säkert få blåmärke på sidan av låret eftersom det gör ont där.. Men dom var jätte snälla och gulliga, så fick jag gå o vila i ngn jätte skön fotölj el ngt :D, sen gav dom frukt o vatten..:P

Men egentligen de läskigaste var ju nästan när hon började fråga efter mitt personnr. Jag låg i rummet och vilade då hon kom in o frågade efter de när hon pratade i telefon med närakuten.
18 måste man ju vara utan målsman, och det hade jag ju inte med mig. Men eftersom dom inte frågade hannah efter legitimation så tänkte jag försöka va..
Så hon trodde att jag var 19, så när hon frågade efter mitt personnr fick vi typ panik.. Sa något med 880801 haha sen frågade hon efter de fyra sista. Då tänkte vi att det var lite kört. Så jag började med att jag helt enkelt inte kunde dem, haha ofta ?:D Närakuten låg precis runt hörnet, så hon ville att vi skulle gå dit så vi gick dit. Och där fick jag säga mitt personnr igen, och då var jag ju självklart tvungen att ge rätt, så de blev två olika jag gav haha.. Men dom därborta fick ju inte veta mitt riktiga så..
Väl på närakuten var det rätt så segt, tog ganska lång tid att bara kolla blodtrycket. hahah och sjuksköterskan som kom på slutet var ju den roligaste, hon pratade såååå roligt, haha asgarvade. Men jag försökte verkligen att inte skratta, för det är ju lite drygt, men det gick knappt.
Hon ba: jag hörde du hade gjort hål i magen. Skit söt va hon haha, pratade astyst..:P
Sen köpte vi godis o började åka hemåt, det var skönt att få röra på sig lite igen..
Jag kommer inte att våga tvätta de imorgon, vill inte se de. Får tillbaka känslan liksom..Var som en dröm, blev lite rädd när jag vaknade upp. Först stod jag upp, sen ligger jag på golvet liksom o alla står runtómkring..



Jag vill bara vara hemma imorgon, jag vill inte gå till skolan, sedan efter skolan till helenelund för att träffa Anna o hämta upp barnen..

Men på tordag då får jag äntligen vara hemma lite, hoppas jag !
Nää snart måste jag sova, e rätt så trött.. Jag vill nog inte till Bromma igen på ett tag ....hah..

                                                                                    

Aja ciiaaaoooo allihopa


Kommentarer
Postat av: Hannah

hahahahaha.. den dan va gaaalen :P

2007-10-05 @ 18:33:50
Postat av: Jen

skoja inte, alltid stess
Dom glömmer nog inte oss på ett tag :)

2007-10-05 @ 18:46:59
Postat av: NICOLAS

hej

2007-11-06 @ 23:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback