LOOV !

Äntligen äntligen äntligen looov !! Det ska bli jävligt nice alltså! Veckan gick ju snabbt ios, igår hade vi bara svenska o gympa, fast gick inte på gympan för satt i bibblan o skrev klart hemprovet.. Hoppas jag får mer än G på det, skrev 9 sidor ... Sen idag film..  Jag blir gaalen på väsbyhem, dom höll på banka på våra väggar idag, för dom skulle byta något. & det var kl 8, jag låg & sov då, så vaknade jag av att det lät hemskt o hunden skällde, kul!

På måndag ska jag och pappa gå ngn handledarkurs, den börjar 18.30 och slutar runt 22, ser inte framemot det så jätte mycket. Flera timmar. Jag vet inte ens vad det är man ska göra det, men typ sitta o lyssna? men hoppas det bli roligt iaf !


Apocalyptica feat. Corey Taylor - I'm not Jesus

NUCLEAR BLAST ALLSTARS - DYSFUNCTIONAL HOURS

Så grymma låtar :D !!, men det värsta med mig är, när jag gillar en låt så lyssnar jag sönder den! ajaj ..



                      image16


- fyfan för i sommras då ja fick gråa slingor i håret ! HAHA, panik man fick :P tur att dom försvann efter några tvättar! :)


Kommentarer
Postat av: sara

dom är inte grå, dom är mer ljusblåa ;)

2007-10-27 @ 14:19:32
Postat av: NICOLAS

hej
sara

2007-11-06 @ 23:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback