Blogg !

Haaaj !

Precis skaffat en sån här blogg? fattar typ inte så mkt än av den men aja haha...

Är iaf sjuk nu. Har varit dålig sen i Fredags eller i Lördags, kmr inte ihåg..
Jävla hoe som smittat mig :) ! , tror att jag skiter o dra till skolan imorgon, bättre att vara hemma och bli bättre liksom.

Idag ska vår båt upp tydligen. Gud så tiden går fort ibland. Får se om jag hänger med dit. "Littlecruma är kanske där hahha.....
Ähh jag orkar inte skriva här mer, de va tråkigt :P, kanske för att jag inte har något o skriva. ..




Men i alla fall... Du är så fiiin, vill bara se dig !!!!!! 


Jag gilllar dig

Jag gilllar dig

Jag gilllar dig

Jag gilllar dig

Jag gilllar dig

Jag gilllar dig

Jag gilllar dig

Jag gilllar dig



well.. bye ....


Kommentarer
Postat av: sara

HHAHAHHHAHH är det bb du menar? kysssss
och förlåt :=

2007-09-10 @ 08:27:37
Postat av: kian

hiiiiii

2007-09-29 @ 20:10:32
Postat av: kian


hej
jenni

2007-09-29 @ 20:13:25
Postat av: NICOLAS

hej sara

hej
devla

2007-11-06 @ 23:26:42
Postat av: jen

men herregud ?

2007-11-07 @ 11:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback