Söndag igen!

Imorgon börjar jag 13.40 wohoo !, skönt ! Då har jag tid på morgonen/dagen att fixa klart näringslära arbetet och dra o sola en snabbis :) !
På tisdags ska jag pierca mig, läskigt. Bara för Pannish gjorde de i veckan blev jag också sugen på de, plus att de inte frågade henne om leg.
Jag är ju inte 18 än så får ju inte göra, så hoppas dom inte frågar mig heller ! :O På tisdag kommer mamma hem också, så hon kmr inte veta ngt. Får väl visa henne sen..
Det har varit skönt o varit ensam hemma... :D

Idag i alla fall åkte båten upp, fick vakna fett tidigt blää.. LITTLE CRUMA VA DÄRA HAH ;D

Vad ska man ha på sig i morgon mån tro? , jag vet inte ! Vad är snyggt till overknee egentligen, kanske blir lite kyligt med sånna nu?
uuuhhh jag älskar klääder !


Jag saknar CRICKO ! lyssnade på Middleage-Someone to reach for precis. Gud vilka minnen jag fick, låten har fått en liten betydelse.
Kommer ihåg den tiden så bra när jag hör den låten.. <333

Dagarna var ju bara helt underbara ibland, fanns inget bättre ! haha


Kommentarer
Postat av: Hoe

hahha, du är så "ska ha" babe :P tänk på stackars cricko som blev fattig pga oss. hahahahahahah :D:D:D:D:D:D:D: IH>
sugväder

2007-10-01 @ 12:30:20
Postat av: NICOLAS

hej

2007-11-06 @ 23:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback