yu

Svejs !

Idag på näringsläran så kom Ulrika och ville snacka med mig. Jag hade tydligen för mycket frånvaro....Jag hade fått skolk på lektioner som jag hade varit på, som tex på engelskan igår. Jag va där!! , sen fick jag skolk från psykologin men jag hade snackat med Lisa eller vad ´hon heter o sagt att jag skulle till tandläkaren och hon sa att det var helt okej. Sen var jag ju sjuk förra veckan. Men det är väl bara att börja sköta sig mer. Visst jag har varit borta en del men inte alls så mycket som hon sa..

Helgen var lungt, vilket var rätt så skönt. I fredags var jag med Hanna o va i stan sen va vi hos henne o kollade Mr & Mrs Smith. Kmr inte ihåg vad jag gjorde i lördags haha, hmm.. Nått gjorde jag iaf sen åkte jag hem te Mongoalex o såg Simpsons filmen :), sen var det ju Sverige - Danmark, vilket jag hade glömmt bort hah..På Söndagen var det lillkalas sen övningskörde jag, och det går väl helt okej, men jag är så jävla sugig på att starta i en brant uppförsbacke utan att jag tar för mkt gas o de låter! men iaf. Sen träffade jag alex igen....=)







                                                                  ;)

    Grr han är rätt så het på bilen, men den är säkert gamma, för han ser mkt äldre ut nu iaf tycker faktiskt jaaagl :P



                            "ÄHH HÅLL KÄFTEN DU, JAG SKA HOTA SARA , JAG GLAD"

Kommentarer
Postat av: Mia

Skönt !

2007-09-14 @ 20:21:39
Postat av: sara the man

ähhh håll käften du jävla

2007-09-21 @ 11:59:03
Postat av: kian


hej
jenni

2007-09-29 @ 20:15:13
Postat av: NICOLAS

hej

2007-11-06 @ 23:20:12
Postat av: NICOLAS

hej devla

2007-11-06 @ 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback