2girls 1cup?

Halloj halloj
här har jag inte skrivit på ett tag känns det som. Beror nog pga att det har varit lov så man har inte suttit så mycket framför datorn. Nu är lovet iallafall slut och skolan har pågått i 3 dagar. Lovet var oootroligt skönt men som vanligt gick veckan alldeles för fort. Ändå om veckan gick så snabbt är det lite läskigt för jag kommer typ inte ens ihåg vad jag gjorde dem första lov dagarna...:/
De första dagarna var ju inte de roligaste iaf. Torsdagen stannade jag hemma, ville inte låta mamma vara ensam hemma. Jag tror att jag var hemma hela tors,fre och tills lör kväll. Och jag kan säga att det inte var det roligaste. Men min mamma var faktiskt ledsen så jag ville vara med henne. Hon gick ju inte ut med Sally eller något så jag fick göra det osv. Jaa så dom dagarna gjorde jag typ absolut ingenting, hade väl inte större lust för det heller, var inte så glad jag med.
Lördagen och söndagen är lite suddiga. Tror att jag körde endel sen på kvällen/natten målade jag klart det sista i mitt rum, varför det tog så långt tid med målandet skriver jag någon annan gång då en bild kanske kommer upp med :) ! Mer kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, helt sjukt!

Måndagen kommer jag iallafall ihåg. Jag sara och Sofie var och shoppade typ hela dagen. Vi drog tidigt härifrån väsby. Eftersom det var något knäppt med tågen så körde jag oss till kista. Så var vi där ett tag. Tog tunnelbanan till stan och shoppade där. Påvägen hem stannade vi i Helenelund för att sola, alltid nice med det! Efter allt drog jag hem till Sara för att bleka hennes hår, vi drack te och tog det lungt helt enkelt. En riktigt skön dag.
Tisdagen var det meningen att det skulle bli kryssning. Jag sara och Sofie igen.  Men det blev andra planer. Först var vi alla rikigt sura, men jag tycker att kvällen blev väldigt kul i alla fall, vet ni varför? :) jo somsagt vi var alla lite sura först och vi bestämde att alla tre skulle göra ngt ikväll. Men det slutade med att sofie var tvungen att dra hem. Sara och jag ville inte hem det var säkert. Vi drog då till Ante i jakan haha. Ojoj vi hade nog inte träffat honom sen hm maj nog. Sen var Dany där också, så det var kul att se dom igen. Vi träffade ju Ante rätt mycket i fjol, det såg lite annorlunda ut i hans lägenhet :)
Först satt vi och snackade och så, sen skulle dom visa ngn film- 2girls 1cup, var är det egentligen?!!?!?!?! Dom vägrade ju säga när dom inte hittade..
Efter det lirade vi ngn öl lek, man skulle ta kort o över ngn "bro" o jag vet inte riktigt vad haha. Men det var kul iallafall. Men usch vad man började må illa av antelet klunkar man fick ta. Känns som om man alltid fick esset = 5 klunkar. Hur som helst det var roligt. Senare drog jag o Dany till honom. Så sara och Ante var ensamma där, oalala undra va som hände där? haha näärå! Sara och jag drog från jakan runt 5.30. Vi drog hem till mig. La oss och började kolla på film, 13 snart 30 blev det. En helt okej film. Båda var så trötta och orkade inte ens kolla på filmen så vi pausade och fortsatte efter vi vaknat igen. Onsdagen blev alltså en rätt chill dag, vi drog hem till Sara någon gång vid 5 skulle jag tro. Vi båda var väl rätt trötta över att ha varit vakna hela natten, plus så sov vi båda dåligt natten innan!

På torsdagen fixade jag i mitt rum, tog bort alla målarburkar och städade allt. Tog lite tid faktiskt. Jag åt inte på hela dagen. Hannah kom till mig vid 5 tiden så vi drog och käkade mat vid centrum. usch båda blev så jävla mätta så vi orkade inte ens gå haha.., Jag drog sen hem och Henna väntade redan där på mig. Det blev Banditfest den kvällen. Så det var nice! Båda blev lite iriterrade först då det inte fanns några lediga bord att sitta vid. Men vi satte oss sedan ner vid ett gäng boys. Vi alla satt där och sjöng som fan ibland

                         image47


Bild på jägermeister grejsen man fick då man beställade Jägermeister  shots. Alla hade nog såna på sig. Fick också en jägermeister nyckelband av en kille, vad han nu än hette? Henna kommer nog ihåg!
Blir så iriterrad bara för man är blond och för jag hade långt hår så typ tror inte folk att man lyssnar på rock osv? Det var någon kille som sa, vilken hårdrockare du var då. Bara för jag hade en tshirt där de stod så. Sen skulle han ta en bild på mig. Eh nej tack. Sen var det någon annan. Han ba, jag tror inte att du är hårdrockare. Då sa jag nehe vadårå, för jag har blont hår eller? Då svarade han ja och - För att du har en sån där väska.
Jaja, kvällen var rolig iallafall. Det slutade med att vi tog taxi hem till en kille som hette Rikard som vi hade suttit och snackat med. Hans kompis stafan drog hem, tråkis!
Vi satt hos honom då, drack lite vin och spelade guitar hero. Efter det började vi spela sanning eller konka, vilket jag tycker senare ledde mer till någon slags stripplek. Gud var höll vi på med? Tur var att Henna och jag workade lite tillsammans, "ta på dig blabla". Rikard blev nog lite irri för vi körde lite teamwork!  hahha :D Vi hade ingen större lust att sova där och jag var tvungen att dra hem för att ge pappa nyckeln till garaget innan han skulle jobba. Vi visste inte ens riktigt vart vi hade hamnat, men vi hittade därifrån och vi var hemma vid 6.30 så pappsen hann få sin nyckel. Vi käkade lite och gick och la oss. Jag vaknade vid 13.40 och väckte henna och sa att vi måste upp nu!
Dagen blev chill, ingen var bakis som tur var. Vi kollade på film. Tjenare kungen, och precis den kvällen kom den på 5an, hah onödigt att man köpte den kanske. Efter Henna hade dragit hem tog man det mest lungt. På kvällen drog jag och Hannah till runby för att hämta vår sprit som hennes jobbar kompis hade köpt ut till oss, mer hände inte.

Lördagen blev då en hel dricka måste jag säga. Och ja, jag fick lida som fan för det i Söndags. Hannah och jag satt och drack hemma oss mig först. Vi var ju väldigt packade då vi lämnade väsby redan. Det som var meningen var att vi skulle till solna, träffa hennes kompis tarek o hans kompis amir och därefter dra ut i stan. Men så blev det inte för vi var för packade. Jag kommer ihåg det mesta vi gjorde hemma oss dom. Men efter jag drack spriten som var på 60% har jag inget minne alls. Så mycket mer om den kvällen finns inte att säga. Hannah och jag hade det roligt iaf innan det blev för mycket. Jag spydde iaf hela natten, tack Hannah för att du tog hand om mig :), Men det gjorde ju Amir också, jätte snällt. Söndagen blev så jävla seg, var hur död som helst. Vi lyckades ta oss hem runt 2 och därefter låg jag i sängen hela dagen, och Hannah med. Trots att det var så underbart väder orkade jag inte bry mig att jag slösade bort den i sängen. Jag spydde till o med på tågsationen i solna, och tåget var precis framför oss, jag kunde verkligen inte hoppa på. Så vi missade samanlagt två tåg.


Lite pics vi tog


   (Hannah dricker sin hanna dricka, o den är rosa!!, hennes dricka)

  Okej, vissa bilder är lite hemska, men vi skyller på att vi är väldigt fulla ändå om det inte syns. Den sista bilden ser jag ju hemsk ut på haha, tycker inte ens att det ser ut som jag!

 Det där är en bild vi båda säger - va?! till. Ingen kommer ihåg något men ser ut som vi pussas, ah who knows.

I måndags tog jag bort mitt löshår och jag var nästan helt förkrossad. Men det behövdes mitt egna hår har blivit så tunnt, det var inte alls så förut. Jag saknar och kommer att sakna mitt långa så mycket. Jag känner mig så otroligt ful och har inte mitt hår utsläppt ens. Har haft det uppsatt varje dag. Undra vilken dag jag kommer våga släppa ut det? Kalla mig larvig, i know.
                                                                                      

Tycker själv att det inte såg direkt fejk ut, åhh me miss:( 
Igår var det jätte fint väder och Hannah och jag drog till stan, jag hade inte ens jacka på mig bara en tjocktröja, verkligen jätte skönt:). Efter det drog vi till solna till Tarek och Amir. Haha de är verkligen roliga grabbar! Trots att jag hade skola idag var jag hemma runt halv tolv och sedan kunde jag inte ens sova! Jag var helt död i morse. Jag har inte sovit ut på hur länge som helst känns det som. Alltid kommit hem så sent, eller ska man säga tidigt?.... Längtar tills fredagen då jag kan få sova ut. På lördagen blir det utgång igen! 

Jag som klagar på att jag behöver sova kanske ska gå och göra det, skrev endel faktiskt. Hela min vecka ju. Ha det bra allihoppa..

Ajusste höll på glömma, skulle ju länka till Saras blogg. Fick ju önskemål om det. Hon hade ju inte en blogg men sa att hennes fan ville det så yes hon skaffade en. Enjoy !

www.Sugarlover.blogg.se

PUSSHEJ, sov gott! Lär va dead imorogn med like always!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback