En Lördags kväll i Jakan

Tjenare !
Idag har jag verkligen ont i min kropp...Eller det går till och från. Nacken och ryggen, ajaj.. Kan kanske ha kommit från att jag delade säng med Sara och ja det var väldigt trångt så man kunde inte direkt röra på sig så värst...

Igår på kvällen drog Sara och jag till Jakan. Var väl lite halvt planerat att Sofie skulle följa med för vi hade besämt att hon skulle träffa deras kompis därborta. Men hon var ute på landet med saana så det hade tagit ett tag att komma hit..
Jaa, vad ska man säga om gårdagen..Eller om idag med andra ord. Var ju hemma hos sara 6.30 nog, så lyckades vi sova till halv 10 eller något. Det var så jävla svårt att sova för det var så varmt, jag hade mjukisbyxor o köret på mig, sen höll hennes små djur på och drack vatten hela tiden och det lät som fan. Mina ben var så rastlösa så jag kunde typ inte heller ligga stil!

Hos Ante i jakan då började vi köra det där ölbrospelet igen. Men vi körde med vin ist och när den tog slut körde vi med vodkan:P, de va blåbärs smak så den var inte så äcklig ändå...
Till slutet av kvällen/natten blev det tjafs och strul..Vilket alltid är tråkigt..Det var så att den där killen som Sofie skulle träffa var där. Zälmer som jag kallade honom. (Haha jag och mina namn, always :P) han i alla fall var rätt rolig att prata med för han gillar och rock och sån musik som vi lyssnar på, så vi var 3 mot 2 på musikfronten! Sen gjorde han roliga minner också haha!
yeye men jag ville inte att han skulle dra sen bara för jag tyckte ju att han var rolig. Och med det var jag på honom tydligen.. Okej jag kanske var mycket med honom då men inte på något sett dom menade, jag gjorde ju ingenting med honom ju, liksom inte ens kram, inget...Senare när Dany skulle dra, sa jag åt honom att jag inte ville att han skulle dra.. Och då började han med att "jag bryr mig inte om vad du gör" blabla. Nej men jag uppfattade det han sa att han inte bryr sig om "jag klänger på hans kompis" och som att han trodde att jag tror att han bryr sig om man jag gör eller inte. Men grejen är att ville inte att någon skulle dra, så han hade kunnat vara någon annan, jag hade sagt samma sak! Men det kändes som att han ville få mig att låta dum genom att tro att han bryr sig om vad jag gör med andra el inte, men nej så var det faktiskt inte!Lite senare igen, skulle Dany & sälmer dra hem till Dany.

När Ante då började säga saker till mig som: att det är den 3e av hans kompisar jag håller på med. "Först Dani sen Dany och nu han" blabla Jag kommer inte riktigt ihåg vad han sa längre, eftersom jag var lite packad men jag kommer ihåg att jag blev sur på honom..Liksom det Dani & jag gjorde var ööver ett år sedan, sen typ för typ en månad sen Dany. Ett år senare. Men allt det där är ju så gamalt plus att Dani grjejen var bara en engånsgrej.. Och sen Zälmer då, bara prat där, rörde nog inte ens honom..Sara och jag följde iaf hem till Dany, där hände väl inte så mycket.. Zälmer drog sen hem för att sova och vi drog därifrån med. Då var klockan runt 4. Efter ett tag får jag ett sms, visste väl direkt att det var från Dany.
-Hejdå hör inte av dig igen.
Haha jahapp??.. För det första så har jag nog aldrig hört av mig till honom för det andra så hade han ju nyss sagt till mig att han inte bryr sig om mig? Och egentligen kan han inte bli så jävla sur på mig för jag snackade med hans kompis för det är ingenting mellan oss två.. Visst vi har typ haft sex 2 ggr (Jo lite sanning kmr fram idag) men det har bara varit det och inget mer. Jag tror nog att båda ändå känner att vi inte riktigt är samma typer.. Jag har har aldrig trott eller kommer att tro att att det skulle bli något som han verkade tro lite när han trodde att jag trodde att han brydde sig o gilla mig typ.. Haha låter lite krångligt kanske?Jag sket i att svara på smset och vi drog mot stationen då ante ringde sara.. Han bad om ursäkt och sa att han inte menade på det settet jag tog åt mig.. Han ville att vi skulle komma igen. Hade väl ingen större lust men vi gick ändå..
Hade nog varit bäst om vi inte hade gått tillbaka.
När vi var där blev jag väldigt arg igen på honom då han började igen. "Du kan ju inte ha sex med alla mina kompisar", "Erkänn du hade velat ha sex med honom om du fick chansen", men nej!! Och när Sara började hålla på också orkade jag inte "försvara" mig längre,att hon börjar med liksom. Och drog in på hans toalett så jag kunde få va ensam en stund. För det var faktiskt inte speciellt roligt. Om jag nu hade gjort något med honom, så visst då hade jag kunnat ta det! Jag ville helst vara i fred men det fick jag inte då dom stod utanför hela tiden och bad mig öppna dörren. Och det gjorde mig iriterrad.. Ante bryter upp dörren efter ett tag, och det blir hål o allt. Han säger sedan att, kolla du har tagit sönder min dörr. Ja verkligen, om han bara hade låtit mig va hade jag ju fan kommmit ut efter en stund... Men när han håller på sådär tog jag min jacka och skor och ville dra därifår han ställer sig framför mig och försöker prata.. Jag hade verkligen ingen lust att prata med någon utav dem.... Så när sara och jag gick till tåget sa vi ingenting till varandra..Tåget mot stan skulle komma 6 så vi fick vänta i typ 30min. 05.50 typ säger sara att jag ska kolla på en tavla som står uppe. 560 upplands-väsby 05.50, shit bussen går nu!! Vi skyndar oss och vi hann precis med den. Båda var så glada, slapp ¨åka runt allt. Så vi kom hem snabbt o bra! Säger bara vilken jävla prattant som körde bussen och snacka med oss heeela resan hem. Blev fan lite jobbigt asså.. Nog om den kvällen nu..


Imrogon är det Engelska B Nationella, blää! Det jag mest är störd på är att vi egentligen börjar 10 men måste nu vara i skolan till 8.20, tack! Jag sov bara spv några timmar borde få sova ut imorogn. Det värsta är nu att jag är pigg!

Önska mig lycka till på provet, hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback