FÅR INTE!

Nej usch nu känner jag att jag håller på att bli lite förkyld. Igår på eftermiddagen började jag få ont i halsen och hade riktigt ont igår kväll, man försöker verkligen att undvika och svälja. Idag när jag vaknade hade jag piss ont, fy! Och nu känner jag mig halvdålig. Men jag dricker mkt te, sen får jag gå till apoteket och köpa halstabletter innan jag går till skolan.
Egentligen borde jag vara i skolan nu, men jag skiter i det och går bara tills näringsläran i em. Jag satt och skrev på mitt näringslära arbete lite igår så satt rätt sent uppe så pallade inte gå till skolan tidigt idag fast jag hade tänkt att gå på svenskan.
Imorgon kommer iaf två av mina kusiner hit på besök plus min kusins kille, det ska bli trevligt det :) Sofie kommer vara ensam hemma imorogn så hon ska fixa fest där. Beror helt på om mina kusiner sover över eller inte om man kan dra dit. Känns lite drygt att dra iväg om dom fortfarande är här.  Så vi får se helt enkelt :) 
På lördag är det tjejmässa mohah :D , intressant..

Blev inte så mycket skrivet nu, måste duscha snart och fixa lite innan skolan!
Bajbaj

Btw imorgon får jag äta godis o allt annat skit igen haha :), min godishelg närmare besämt. Har inte ätit de sen V 12 ! woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback