Fjortisarnas supardag!

Igår hade jag helt glömt bort att det var valborg idag, ibland är jag lite seg.. Men idag är det väl iaf alla 13-15 åringar ska supa sig fylla?

Nu är det ialla fall låånghelg! Vi slutade 13 idag, perfekt. Va & handla lite på rasten. Ett par shorts, en top, skor, leggins & en scarf, bra och göra det på rasten så har man det gjort.
Trots att det är valbog ska jag inte göra något spcielt direkt. Sofie frågade i skolan om jag & blondie ville följa med till märsta där det skulle grilla och dricka lite, men vi dissar det och tar de rätt lungt och går & kollar på ngn brasa ist hahahahaha. Men fan det kan vara rätt soft, som man gjorde alltid när man var liten. Så har dom typ musik och spel man kan spela. Undra när jag kollade på ngn brasa sist? Måånga år sen iallafall! Nej men vi ska ut på krogen imorogn plus på fredag eller lördag för blondie fyller år, plus Hannah med. Samma dag, lite lustigt! haha sofie ska med och ska försöka komma in med mitt pass, undra om det kommer att funka? vi får se!


Trevlig valborg allihopa!, trots att jag tycker att det är en aning överskattat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback