hej igen!

Klockan är bara 21.50 och jag är trött!! Jag började faktiskt bli trött redan vid 19.30 idag. Inte så ofta jag verkligen känner att jag är trött på kvällarna, men det är väl bra i guess. Kommer i säng i tid då! Just nu kollar jag lite på Troja som kmr på 9an, har sett den ett antal gånger men jag tycker fortfarande om att kolla på den. Lite som filmen Pretty woman, den kom igår kväll på 3an. När jag såg reklamen att den skulle komma tänkte jag typ: åhhhh, igen? Men jag kollade lite ändå och det slutade att jag kollade på hela och var inte ett dugg less på den.

Åhh jag såg outsiders idag. Jag blev rätt iriterrad på ngn grupp med killar som skulle lära andra killar och typ ragga och sånt. Sen drog dom ut på krogen och dom skulle ju hångla med så många dom kunde osv och helst skulle dom väl få någon i säng. Dom ba ungefär, aa nu har jag hånglat med 8olika tjejer sen hade en tjej sin hand innanför mina byxor. Men vad är det för jävla stil och gå och hångla med så många tjejer? Om en tjej höll på så, vad skulle hon vara då, "slampa kanske? åh blev så iriterrad när dom tyckte att dom var så bra när om höll på så, vidrig ju. Något jag verkligen inte gillar är såna typer av killar, som håller på med olika tjejer. Hatar såna killar som går och tar på en och sånt. Typ när man är ute på krogen, går förbi ngn så tar dom på en eller strycker sig mot en. Jag gillar verkligen snälla killar som visar respekt och som är lite försiktiga. På sofies fest i fredags så var det en kille som hette Markus som vi kallade för STARCRUMA där. Han va sådär lugn på ngt sett, vi bara satt och snackade med varandra. Det var verkligen inte så att bara för vi satt och snacka en del och kolla o log mkt att han började hålla på med en liksom, vilket ofta jag tycker att det händer för dom tror typ att man vill något... Jag tycker iaf att han var rätt gullig för att han var sån, det var säkert därför jag ropa starcruma och blev så glad jämt när han kom in igen efter han hade varit ute o rökt osv.. Det ända han gjorde var liksom att hålla i mitt finger i typ 10sek en gång :) åhh starcruma! haha..


Det ska bli rätt kul på matlagningen i skolan imorogn. För det är sara och jag som fixat "menyn", vegetariskt och nyttigt mat blir det. Så det blir kul när vår mat ska tillagas. Imorgon slutar vi rätt sent 16.30. Efter skolan ska jag följa med pappa till båten och hjälpa till där. Han har redan börjat slipa och så. Pappa slutar tidigare än mig men han väntar på mig :) När det är fint väder finns det inget bättre tycker jag än att vara där nere, helgen som kommer börjar sjösättningen redan men vår båt ska i den 3e. Några veckor kvar. Euuuw förresten när vi var nere vid båtklubben igår för vi skulle ta bort ställningen & sätta på kappelet så gick jag ner till vattnet ett tag. För att komma ner till vattnet är det en liten bit brant ned, där det är massa stenar och så. Så gick jag på stenarna så precis framför mig är det en orm!! åååhh den var så äääääcklig...



Omg Luis kom fram till oss i skolan idag. Till sara och mig alltså. Egentligen heter han Karl-Luis och det är en kille som går i vår skola. Det är saras o min favvo och alltid när vi ser honom så haha jaa - ojoj, kaaarl luuis haha, lite på skämt har det varit en längre tid. Idag när jag sara ,sofie & saana stod utanför skolan kom han för han skulle typ hem, så log vi väl och sa ngt så kom han fram till oss :O haha ! Fan vad larvigt det här låter. Men iaf alltså att han vågar komma alldeles själv fram till 4 tjejer som han inte ens känner.

Han ba: är det ni som följer efter mig? HAHAHAHA så stod vi och snacka med honom ett tag. Jag ba, du fyllde år förra månaden va?, sara ba, den (ngt datum) ? haha han blev typ rädd när vi visste så mkt om honom. Men han var trevlig att prata med.. Haha fan vad pinsamt om han någon gång skulle läsa det här? Egentligen har jag aldrig lagt märke till honom, men det var en dag för någon månad sen vi satt på en bänk. Han gick förbi, och vi sa på skoj oj..oj..oj.. och han började garva, därefter sa vi så till honom för han va rolig när han garva och kollade lite konstigt på oss. Sen kollade vi i skolkatalogen vad han hette och började säga hans namn ist. Sen va en kille från hans klass hos sofie i fredags så sa va bara för de karl luuuiiss el ngt, han ba kom ner från trappan ba e luis här, sen snacka vi lite med honom om kl hahaha!Sen tydligen hade han gått o sagt de till honom......och sen jaa kom han fram till oss haha vår baby :P vi låter dessperata hahaha!

HEJHEJHEJEHEJDDÅ


Kommentarer
Postat av: s

haha ja grymt desperata, men han kom ju faktiskt fram själv lilla plutten ;)

2008-04-24 @ 20:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback