Inga hål!

Jag var hos tandläkaren idag och jag hade inga hål :D Det var kul att höra, det har nog hänt 1-2 gånger tidigare hahah, annars har jag alltid haft minst ett hål :P

Idag efter skolan hjälpte jag till pappa med slipningen nere vid båten. Det är lite jobbigt för armarna ibland, ialla fall när man ligger under båten och ska slipa där för då måste man ju hålla upp den... Det var strålande väder så det var skönt att vara där. Vi var där ett par timmar. Sen i bilen fråga pappa om jag ville att vi skulle dra o köpa hamburgare, riktigt stora sa han. Något jag anade haha.. Så ja, nu är jag jävligt mätt, uhh!

haha min pappa är lite seg ibland. han skulle äta i vardagsrummet för han skulle kolla på cops så han gick dit..

- aapappa din dipp
Han kmr och tar den, går

- hörru din dricka då?
han tar, går...

- Pappa du tog min dricka!!


Måste duscha snart, innan despret housewives. Har typ massa damm o skit i håret!


Haha de är en jätte söt unge som heter Valter, han är runt 8 år. Igår när han såg mig så kom han fram till mig och frågade mig om jag var kär i någon, då svarade jag nej, då sa han att: Det är inte han heller!, och pekade på en kille.

- Jag, jahaa okeej
- ungen, hur gammal är du?
- jag, 18
- ungen - aha han är 21!


Haha försöker han para ihop mig eller?, en 8åring haha.. Fast han tyckte typ att 18 var för lite eller något. Men så är det när man är liten. 3 års skillnad för dem har ju jävligt mkt. Men fan 21 är ju riktigt nice egentligen.. Valter är verkligen en söt unge, han kommer säkert bli fin när han blir äldre. Grattis alla småtjejer!!

Dags för duschen nu, hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback