Nästan lov



               Jag är så glad för att jag är ledig Torsdag,Fredag,Lördag,Söndag & Måndag!! Så skönt ska det bli.




Dessutom snackade jag betyg med Marie idag, och jag fick MVG i matlagning och MVG i näringslära, whoho :)
Fattar inte förut fick jag RIG av henne, så från RIG till MVG är great. Fick mvg på mitt specialkost arbete som jag gjorde, så jag är nöjd! Ska ha Mvg i näringslära när jag går ut, minst vg alltså. I det ämnet skulle jag bli så besviken på mig sj om jag fick G bara, men det fixar jag nog lätt. Jag är Anna Skippers efterträdare faan! Men mkt kan hända på ett år, det går ju perioder då jag är så less på plugget så...


Btw så underbart väder idag :D !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback