Vackra händer :)

Hejhej idag är det lördag och dagen började rätt soligt här men nu är det massa moln!

Mina fingrar är helt målafärgiga, måste försöka få bort det snart..


image80

Följde med pappa igår efter han hade slutat jobba ner till båten för att hjälpa till att måla det sista...Jag hade hanskar på mig med det gick igenom.. Det var så underbart väder igår så det var skönt att vara där. Om exakt en vecka är det sjösättning :D , sen är det båtsäsong igen! kom i säng rätt tidigt igår, runt 23, vilken ändå var skönt för jag hade vaknat typ 7 hela veckan...

Idag på dagen följde jag med min mamma och handlade, hon frågade och jag hade inte varit här hemma på en vecka så tänkte att jag fick ta och göra det. Köpte b.la två jääätte kuddar haha. Så orkade jag inte gå hem med dom så jag tog bussen medans mamma skulle gå. Och jaa, jag hade inte nycklar med mig så jag kom inte ens in!! Andra gången de råkar hända den här veckan. I Måndags glömde jag mina nycklar hemma så när jag skulle hem till pappa kom jag inte in för ingen var hemma. Gick då till mamma för att hämta min brosas nycklar så va han inte ens där, men mamma va ju där så kom in dit iaf..
Det var ju soligt så det gjorde ingenting att jag var utlåst det var skönt att ligga i solen. Solstolen var framme så typ halvsov där.. Jag vet inte om jag inbillade mig, men blev jag lite röd?:P


Nej jag måste gå och duscha nu, annars blir jag försenad som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback