bloggen krånglar

Tänkte inte skriva så mycket nu, bloggen krånglar & har faktiskt ingen vidare lust. Lägger upp bilder o sånt imorog. Slutar rätt tidigt då.
Idag har det varit en praktisk Söndag. Började dock med att jag segade i sängen, jätte skönt att bara få ligga där och veta att man kan göra det hela dagen om man nu hade velat.
Jag gick ut i skogen vid 12 tiden för att springa bort lite onyttigheter. Var väl därute i 1h, 15min något sådant. När jag kom tog jag en dusch sedan började jag städa mitt rum lite, det behvödes. Därefter var det massa tvätt som skulle tvättas, är inte ens klar än... Var ute & övningskörde också, jag tycker att det går bra men blir så iriterrrad på min pappa som säger:
- aa du börjar bli säker med körningen nu

Hallå jag har varit det hur länge som helst nu. Jag kommer ihåg första gångerna man var ute på vägarna, hur läskigt som helt var det. Iallafall att möta andra bilar.
Därefter lagade jag middag och sen har jag varit och solat, fixat nytt busskort och gjort engelska läxan! Det var min söndag det!

Hajda!

                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback