!!



Jag har ångest för att jag inte jobbar idag. Att jag är ledig och egentligen kan jobba men inte gör det. Men så ska jag väl ändå inte behöva känna? Jag har jobbat sen jag kom hem (den  8e) varje dag förutom förra Tisdagen. Och innan jag åkte iväg jobbade jag en vecka.. Jag ska jobba imorgon och troligen helgen så jag ska vara glad att jag är ledig och inte känna så här!! Jag blir irriterad på mig själv..
Jag kände inte så tidigare idag men sen när jag såg att jag hade två missade samtal från Laura (från jobbet) så känns det så..  ähh..!!!

Kommentarer
Postat av: Emmi

ha inte ångest :(<3

2008-08-21 @ 12:47:26
URL: http://softpaleandpure.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känns mkt bättre nu:)

2008-08-21 @ 19:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback