Otur med mobiler i min familj


Halloj, ledig i helgen vilket är skönt efter som nästa vecka kommer det troligen bli jobb hela veckan. Fick ett mail av min chef som skrev att dem behöver mig. Så skola och två olika jobb, men jag klarar det. Tror det blir kul med fullfart!!


 

Vet ni hur mkt jag hatar min kamera, man blir ju alldeles vit i ansiktet hallå!! Dags att köpa en ny närsomhelst. Men först blir det en ny mobil.

Vet ni vad som hände med min?
Jo det kom massor av vatten på den av en bruk med majs i. Pappa tyckte att det var klumpigt av mig. Men vad händer en vecka senare? Han ska tvätta sina jeans och råkar tvätta sin mobil med, så den blir ju helt förstörd. Min lämnades in på lagning men det var bara skrot. Hade en skit mobil medans den var på lagning. Vad händer då då? Jag sitter och ska radera sms då mobilen bara hänger sig. Jag stänger av den och på igen då det står: Sim kortet avvisat/satt in simkort. Jag prövar i andra mobiler men samma sak. Ringer dom på Måndags kvällen dom bara snackar något skit så ringer jag tillbaka på Tisdagen då säger dom istället att dom ska skicka ett nytt simkort fast med samma nummer. Jag är glad över att jag iallafall har mitt nummer kvar, men alla nummer ajaj..
Så sedan i Måndags har jag varit utan mobil, men simkortet kom idag wooho!! Dags för en ny mobil bara, men vilken?....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sony Ericsson W350i är super =)

2008-08-15 @ 22:35:13
URL: http://mona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback