Sex and the end


För någon vecka sedan satt jag sent uppe på kvällarna för att kolla på massor av sex and the city avsnitt. Jasmin har den första boxen och Petra har den andra och sista. Jag hann ju inte se alla, men endel.
Jag hann iallafall bli förälskad i Carrie & Aidan som par. Men de flesta vet ju vem Carrie tillslut väljer. Jag vet dock inte hur Carrie och Aidan gör slut eller varför. Det hann jag aldrig se. Jag får helt enkelt hålla koll på avsnitten som går på trean lite senare på kvällarna, just nu är det dom avsnitten där dom är tillsammans igång. Yesyes..



Det är ju bara en serie men dom är så gulliga tillsammans. Tänk om man hade en kille som Aidan, så otroligt snäll och rar. Så perfekt!! Finns det någon som han där ute ens??

Igår satt jag läste lite ur en dagbok jag skrev i förra sommaren och började fundera hur lätt jag kan skita i en kille som jag träffar. "Finns det någon som han där ute ens?" Men frågan är om jag ens ger en chans till det?

Så här hade jag skrivit en kväll då jag var bortrest:

skriver om massor av andra saker först, senare kommer jag över till:

20/8 2007
Langade iväg ett sms till Alex igår och han har inte ens svarat :( Jag tänkte då att han kanske har svarat tills på morgonen. Men inget sms från honom. Tänkte sen att det skulle komma under dagen. När jag kom hem från koupio kollade jag på mobilen, men inget. Då blev jag faktiskt lite besviken...Lite ledsen..Liksom skiter han i mig nu?
Mammas mobil är cp, det går inte att ringa från den. Kollade på min mobil samma sak. Så skickade jag ett sms till henne och tvärtom. Det stod att smset var skickat men hon har inte fått det än. Så jag tänkte - hoppas att det är samma sak med hans sms.
Men grejen är att jag skickade smset på kvällen och mammas mobil funkade fortfarande på morgonen. Så jag vet inte.
Jag tänker iallafall inte skicka fler sms till honom
(skriver om lite annat igen, sedan)
Men jag vill så gärna träffa honom igen. Så jag hoppas verkligen att han inte skiter i mig nu. Jag orkar inte vänta i typ två veckor till.. Men vi får väl se hur det blir ajaajaajaajaaja.

Lite senare skriver jag

20/8 23.55

(skriver om annat sedan:)

.....Ett tag senare svarade Alex. Först blev jag glad när jag såg att det var hans nr sedn blev jag bara besviken.
"Hej det är bra tack, själv? Kram"
Helt opersonligt mit mig. Inget som att han blev glad liksom. Plus så tog det 24h att svara!! Nej jag vet inte, jag svarade inte tillbaka. Tänker inte göra det heller. Slängde mobilen ifrån mig. Vi har ju ändå inte snackat på 5-6 dagar. cp!! hejdå!

Tänk att ett sms gjorde mig piss. Men det var nog för innan jag reste bort hade vi träffats en del. Vi pratade i telefon varje dag. Sov över hos honom flera gånger. Och att han då efter att vi inte har snackat på nästan en vecka skriver ett sånt tråkigt sms och dessutom KRAM. Jag kommer ihåg att han skrev något sms några dagar efter, kommer inte ihåg vad han skrev. Men vi träffades rätt mycket när jag kom hem iallafall. När jag kollade bak i den här bloggen från oktober 2007 till rubriken 'Onsdag. Trots att jag var mycket hos honom var det inget jag pratade så mycket om. När man läser inlägg från hösten så nämner jag nästan aldrig honom. I det där inlägget som hette Onsdag, hade jag sovit över hos honom vi var uppe hela natten och det var därför jag var så trött och gick hem från skolan för att sova. Jag nämner inget om honom bara att jag hade varit någonstans. Men jag hade faktiskt väldigt trevlig den kvällen... Men det får ingen veta..

Jag är väldigt dålig på att visa en person hur pass mycket jag gillar den, bortsett från när jag är onykter. Fast vänta hmm då är det ju till främlingar? haha!

Om man nu sammanfattar det här komplicerad person inom sånt här. Ohoj nu blir alla killar rädda :P
Nejmen om jag tänker tillbaka till alla "jag har haft" har jag aldrig velat ta oss framåt och det har nästan alltid varit jag som har varit dålig på att höra av mig eller inte hört av mig alls. Det är jag som bryter kontakten..
Den dagen då jag hittar någon som är jätte bra på att höra av sig, vem vet? ;) hahaha..

Jag tror att jag avbryter här, ska kolla till maten. Håller på att göra kyckling och klyftpotatis och lite annat.

Pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback