Vi kände oss som Sex & the city. Fast yngre.


I Fredags var det dags att äntligen gå och se Sex And the city filmen. 2.5 timme gick snabbt, och den var bra!
Det kändes som en riktig tjej film, kändes så härligt att se den.
Jag kommer ihåg att innan filmen hade kommit bio så gick det ett rykte om att en person i filmen skulle dö, men hallå det var ingen som dog? Vart kom det ifrån egentligen?...
Efter bion drog jag sofie och sara till gamla stan för att leta efter ett ställe som hette house. Sara skulle träffa en vis marcus. Han berättade så dåligt vart stället låg. "nära stationen och till vänster"
Vi möttes upp senare iallafall vid tcantralen, ingen aning varför när alla ändå var i gamla stan. Vi stod där och pratade lite. Klockan var runt 24-01 och vi hade inte lust att dra ut. Marcus åkte hem och vi tjejer gick till Harry b för det låg nära och dom spelar ROCK!
Det var kul där, men eftersom vi kom dit ganska sent gick tiden alldeles för snabbt innan dem skulle stänga vid tre tiden.
När dom stängde ville vi fortfarande inte hem. Så vi följde med killarna vi hade suttit en stund med hem.
Vi alla var uppe hela natten. Någongång somnade vi iallafall, jag vaknade upp vid åtta. Jag tänkte att vi måste dra snart för att jag skulle jobba 9.30. Det var bara planerat att vi skulle på bio, somsagt man vet aldrig hur en kväll slutar. Jag tänke typ: whatever om jag jobbar jag kan gå ut ändå.
Men jag klarade inte det, hade gjort det om jag hade varit hemma den tiden. Men inte att åka dit från stan.
Jag väckte upp sara, vi gick och satte oss på balkongen, alla låg och sov. Jag satt och tänkte hur jag skulle göra. Jag ville verkligen inte åka, ville bara liggga i sängen och sova och bara få ta de lungt. Dessutom hade jag inte lust att lämna "killen som jag var med" jag ville få prata och va lite till med honom. Jag menar han hade inte mitt nummer och om jag hade dragit då hade han inte heller fått det.
'Jag bestämde mig att skicka ett sms till Larua om att jag var sjuk. Och ni vet inte hur dum jag kände mig för det, så himla dum. Jag hade faktiskt valt att gå ut och visste att jag skulle jobba. Och jag hade sagt till mig själv att jag kommer åka till jobbet ändå, att jag fixar det. Men nej... Kom och känna mig lite bättre när jag kom på att jag faktiskt jobbade för jocke förra helgen. Så de kändes lite mer okej att ha gjort de.
Det var faktiskt en skön dag igår och jag var glad att jag var "ledig"

Alla började vakna upp vid 11 tiden, vi satt och pratade till 13-14 tiden sedan skiljdes vi..

Vi var mitt inne i stan, solen sken, vi hade festat hela natten. Vi går alla tre, håller varandra i händerna. Alla människor är glada, vi hör lite musik från dom små affärerna som finns.

Sa - Sofie låg ju helt naken där inne
Jag - gjorde du?
sa - jag såg ju hennes trosor på golvet
jag - neeej? ååhh sofie! (Skriker lite högt med en förvåning)

sofie - (hon fnittrar lite generat)

Sen så börjar allllllt tjejsnack. Vi går mitt i vägen, pratar om det vi gjort. Sen säger jag till tjejerna: omg vi är som SEX and the CITY..

stan, fest, sex (faktiskt bara strul för min del, men dom andra två, SLUTS!), svaller...Sofie säger vi att hon är samantha. Jag säger att jag är Charlotte..

Sara - Men hon är ju nunna!

Okej den biten av henne är jag väl inte. Men skrik och förvånande delen. Ni som har sett filmen kanske vet. Ni vet när Carrie tex säger att hon ska gifta sig. Hon blir helt till sig. Lite så kan jag bli när man får veta lite.. Vi gick iaf och käkade lunch, eller egentligen frukost. Sen åkte vi hem till Upplands-väsy igen (landet som dom säger) Den lördags kvällen blev lugn, var hos sara och vi lagade middag. Skulle egentligen gått med Maria till en kille på jobbet som fylle år. Men hade man ork?
Nu har jag faktiskt skrivit en del så jag tänkte bara lägga in några bilder snabbt för sedan borde faktiskt jag sova. Men det finns så mycket att skriva men det får nog räcka?







Han smakade tydligen salt sa Sofie, fyfan!





Vart dom än var, varje gång man kollade på dem, såg det ut sådär.

Jag är inte med på någon av bilderna, men får blir det när man tar med sin egna mobil.
Sov gott!
/Jenpen

Kommentarer
Postat av: s

bara för han smakade sååå bra ;)

2008-08-28 @ 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback