Slow down, you crazy child

Hallå hallå, sitter här seg som den och har precis kollat klart på 13 snart 30. Hur många gånger har jag inte sett den nu? iallafall...
I går var jag inte i skolan utan var och jobbade istället. Var rätt trött när jag kom hem och tänkte bara ta en lugn kväll. Men Sofie hörde av sig under kvällen och vi bestämde oss att dra någonstans efter att hon hade varit på någon fest i märsta. Så det var faktiskt bra, då hade jag tid att vila upp mig i några timmar. Behövde det. Efter att vi hade varit ute i Onsdags (mer om det i nästa inlägg) så sov vi knappt något den natten, så Torsdagen blev seg och jag som skulle jobba den dagen med, så har inte heller varit i skolan sedan i Onsdags. När man kom hem torsdags kvällen var det bara att gå och sova o sedan gå upp på morgonen igen.
Jag mötte upp Sofie i märsta efter att missförstått tiden, haha. Vi drog iallafall till Älvsjö, fruängen eller vart fan vi var? Där träffade vi Jacob o några av hans polare. Vi satt där och snackade & kollade sedan på ngn jackass film. Natten slutade med att vi gick hem till jacob och gick o la oss där runt 7 tiden kanske. Hela förmiddagen gick alltså till att sova. Sofie och jag drog därifrån vid halv 4 tiden. Vi gick och käkade innan vi skiljdes åt och gick hem. Tog ett varmt skönt bad och kollade på filmen.. 

Imorgon har jag bestämt mig att jag ska ut och springa som FAN, hela jävla veckan har jag ätit så så så onyttgit. Men man blir så sugen på fetmat efter alla dessa nätter som det har varit på sistonde. 
Seriöst dom senaste gångerna jag har varit ute har jag varit uppe hela nätter, så jag kommer knappt ihåg hur det är att komma hem 2-3 tiden och vakna upp hemma?  

Skriver mer imrogon, ska lägga upp några bilder med. Nu ska jag fortsätta min segkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback