Bullet for my fucking valentine!

Halloj halloj!


Igår var det som sagt bullet. Det var grymt men tyckte dock att dom spelade för få låtar. Dom öppnade med Scream Aim Fire. Bästa tyckte jag var Waking the demon men alla andra verkade bli mest taggade utav Tears don't fall. Haha Henna såg så rolig ut när hon hoppade runt där, men tråkigt och stå helt rakt och bara kolla ju. Det gjorde nästan alla bakom oss. Men vi var nog med på noterna haha!
Det var två förband. Det ena var okej. Det andra sög så det inte var sant. Var riktigt uttråkad där ett tag och ville inget hellre att bullet skulle komma så man kunde ha lite fun.
Det var lite roligt då vi stod i kön för att komma in. Innan man fick komma in skulle de visitera alla. Jag åkte inte hem emellan praktiken & konserten så jag hade min väska med mig. Vakten bad och få kolla i min väska. Jag hade en parfym som är ganska stor och smal med mig. (Ser lite ut som en liten spritflaska) Man ser att han tror att det är något annat först.  Han tar upp den och sedan säger:
Vakten-  ...aaa, det kan vara bra att ha med sig..
Vakten- Däremot undrar jag vad det här är?..
(Han tar upp en burk med vittpulver i)
Jag- Alltså det är kostillskott..
Vakten- Så du kör hårt du?


Det var en rolig kväll och det var väldigt kul att se dom. Här är några bilder. Kanske inte dom bästa dock!


                               

                               

                              



                        



                         

                               

                               






Jusste en annan grej. Henna och jag var på helt fel ställe och virrande runt och letade efter Arenan. Trots att båda har varit där tidigare så var vi lost.
Vi ser ett gäng killar som vi anar att dom ska dit, så vi tänker att vi ska gå efter dom. Vi går & går, det kommer två stycken mot oss och går förbi.

Henna- Keviin!!
Jag - åå...


Jag fortsätter gå, kollar till höger för att säga henna något. Hon är inte där. Kollar bakåt och hon skyndar sig mot honom och ropar : keeviiiiin!

Dom stannar och och står och pratar med dom. Jag går dit. Vi får båda en kram av Kevin. Pratar lite med dom sedan fortsätter vi gå. Några sekunder senare slår det oss: KILLARNA! 


                                                    


Nu hinnner jag inte skriva så mycket mer. Imorgon är det Fredag vilket knappt kan bli bättre. Fia och jag körde Gympa idag. Rump&mag övningarna var kul. Imorgon hoppas vi på cirkeln!

See ya ! Puss

Kommentarer
Postat av: Kiven -

hej

2008-12-04 @ 21:25:58
Postat av: Kiven

hej

2008-12-04 @ 21:28:46
Postat av: Kiven

hej

2008-12-04 @ 21:29:15
Postat av: Kiven

hej

2008-12-04 @ 21:30:20
Postat av: Anonym

hej

2008-12-04 @ 21:31:29
Postat av: Kiven -

hej

2008-12-04 @ 21:32:22
URL: http://www.msn.se
Postat av: Kiven

hej

2008-12-04 @ 21:34:44
URL: http://www.msn.se
Postat av: j

hm ....

2008-12-05 @ 16:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback