FREDAAAG!

Hej på er!

Trots att det är Fredag vet ni vad jag har gjort efter praktiken?, jo jag har pluggat! Jag känner mig lite smått duktig. Snart är jag klar med alla 3 apu uppgifter. Är hur som helst på god väg. Men har fortfarande två böcker att läsa ut. Ska fortsätta med den ena efter middagen hade jag tänkt.

Morgonen började inte så bra för Fia och mig idag. Båda blev alldeles frustrerade & arga. Orkar inte förklara men vi höll på med massa papperssaker och pärmarna vi hade vägrade att stänga sig osv osv. Sen kunde vi inte heller vara med på cirkelpasset som vi så gärna ville. Men vi fick sluta 15.30 så det är alltid något.
Tror de flesta vet hur jag kör mina helger, idag blir det lungt med idol och imorgon utgång. Henna ska komma hit lite senare och vi ska ha det mys. Gå & köpa något gott och ligga och kolla på idol. Blir nog great och riktigt skönt efter veckan! Jag behöver ta de lungt på Fredagarna eftersom det burkar bli träning rätt tidigt på lördagen. Jag och min träningsvän som jag har på lördagarna, sofie alltså ska köra box imorgon. Men vi ska koncentrera oss lite mer på det än gymmet imorgon. Det blir nog super kul!
Nu ska jag gå och göra middag och kanske hinna läsa lite innan Henna kommer över. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback