Julavslutning


Hallå!  

Jag sitter och har jätte ont i mina tår just nu. Idag var det julavslutning i skolan, något jag tror alla har längtat till. Jag hade på mig mina skor som jag köpte i veckan. Först var det helt okej att gå i dem. Men det var efter Fia och jag hade varit och tränat så fick jag jätte ont när jag skulle ta på mig dem igen, aj aj! Cirkelträningen var rolig, det var bara vi två plus två andra som var med. Efter gick vi och bastade vilket var väldigt avslappnande.

Jag hann köpa ett par julklappar innan vi åkte iväg. Nu är det inte mycket kvar. Ska fortsätta slå in lite klappar. Hejsvejs! 


                                                    

Kommentarer
Postat av: Diana

Det var ett tag sedan! Är allt bra?? =)

Nu har du chansen att vara med i läsarpanelen och svara på frågor och komma mer förslag till innehåll i min blogg! Alla som kommer med i läsarpanelen är med i regelbundna utlottningar av lyxiga presenter!Läs mer på min blogg! Stor kram// Diana

2008-12-19 @ 20:19:09
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback