KEVIIN!

Halloj!

Banditfest ikväll med Henna och Sara. Dead by april lirar där. Det är väl egentligen därför jag vill dit. Festen är på ROQ, inte världens roligaste ställe. Men hey dead spelar där så det blir nog great!

De flesta vet nog vem som vann idol igår, kevin! Han förtjänar verkligen det tycker jag. Han är verkligen supergullig och så glad jämt. Jag önskar att jag också kunde vara sådär glad som han är alltid! Igår var jag ensam hemma så jag lagade middag och bjöd över Sara hit. Vi åt & sen drog vi och solade. När vi kom hem tittade vi på idolfinalen, åt lite kladdkaka och naturgodis. Sen lekte vi lite rockstjänor i sängen, jag tycker näsan att vi ska bli det. Hahaha!

Vet ni vad jag ska göra? jo jag ska fuska lite! jag orkar inte läsa min jävla svenska bok. Sen suger så hårt, att läsa 200 sidor till tar kål på mig. Den är från romantiken så ni kan väl gissa hur texten är. Det vi ska göra på måndag är bara att prata lite om boken sen ska jag skriva en enklare recension. Det går väl att hitta på internet?

Fuskdags, shhh! Ha det bra allihopa! Pusshej



                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback