Mina nya älsklingar

God kväll!  

Åhh, jag älskar verkligen mina nya skor jag köpte idag. Jag brukar nästan aldrig köpa eller ens ha på mig högklackade. Men idag blev jag riktigt sugen och köpte ett par som jag fall rätt fort för. Vi hade håltimme, först satt vi och pluggade lite projekt men sedan begav vi oss till centrumet istället en snabbis. Köpte lite saker till mamma som hon ska få av mig i julklapp, sen skorna till mig fann. Nästa utgång, då jävlar ska det bli riktigt hårt. Mina skor som jag är förälskad i (Och ja, jag är verkligen det) tillsammans med en riktigt söt klänning, here we come!



                        

                      
                           



Mycket annat har inte hänt idag. Skolveckan kommer att gå snabbt, har bara havdagar kvar. Idag fick jag tillbaka enkäter som vi har delat ut till elever i årskurs 4-5. Vi håller på att göra en undersökning till vår tidning (som är vårt projektarbete) som handlar om hur olika åldersgrupper äter. Är det någon skillnad mellan dem som föräldrarna fortfarande bestämmer över jämfört med de äldre? (gymnasieeleverna) Hur som helst dem hade svarat jätte bra på frågorna så jag blev jätte glad. På något sätt hade jag inte tagit enkäterna på så stort allvar, vi fick göra om dem flera gånger. Men dem hade svarat seriös och jag var mer än nöjd.

Det var väl inte mycket mer. Jag har kommit in i en period nu då jag känner mig ganska tom. Nu när vi har haft massor med skrivarbeten har jag knappt fått fram något ur mig. Låt mig komma ur det här snart....

God natt, natti natti! :)

Kommentarer
Postat av: sofie

fina skor jenni!! :D

2008-12-17 @ 10:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback