Säsongens sista despret girls!

Helloh

Blir ett snabb inlägg medans jag håller på att installera "Bonniers Trafiksola 2009" som pappa har beställt till mig. Lite kul och se vad det är, får hoppas att jag lär mig så jag slipper läsa den tråkiga teoriboken. Har dock redan läst ut den en gång, men hur länge sen var inte det? Har blivit ett sådant uppehåll med körningen nu. Men snart är nog kortet fixat. Vet ju redan vad jag får av pappa i julklapp.

Hoppas jag hinnar köra spelet lite innan despret. Det är säsongens sista avsnitt ikväll! Gud så segt det är att installera. Kommer att ha massa plugg den här veckan, känner mig lite stressad med tanke på allt jag måste göra den här veckan

Läsa ut engelska boken
Läsa ut svenska boken
Göra klart mina 3 apu uppgifter
Enkäter in och ut
Skriva halvtids projektsgrejs, samt skicka in allt vi har gjort med projektarbetet.


En sak som får mig lite gladare är att det är snart lov, och snart är allt klart och då får jag ta det lungt igen. Imorgon ska jag och sofia gymma på morgonen och vid 11 ska vi på ett pilates pass. Kanske kan få bort plugg stressen för en stund.

Jag måste planera lite i mitt huvud nu och testa spelet! Adios!


Kommentarer
Postat av: so

jag har läst klart engelska boken nu :O gjorde det igår asså den var fan sämst! haha

2008-12-11 @ 08:53:14
Postat av: j

jag läste ut min idag! och ja den var verkligen SÄMST!! hände knappt något i den ju! :(

2008-12-11 @ 18:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback