Torsdag


Det är så skönt i skolan nu. Igår slutade vi 9.40 och idag 11. Imorgon är det julavslutning och vi lär sluta runt 10-10.30, sen är det ungefär 3 veckors lov. Vi börjar igen den 12/1. Det kommer bli så toppen och så skönt! Snart är det dags för lovet. Imorgon efter vi har slutat ska jag och Fia iväg för att träna. Det var över en vecka sen jag tränade sist och ibland känner jag mig verkligen rastlös. Ska träna så jag är helt slut efter, på något sätt är det en härlig känsla.

Jusst nu ligger jag här i soffan och slöar, har på Cartoon Network på tvn haha. Men det kommer bara massa killprogram.

Dagens lilla stil:

Såg ut som en knarkare, idag haha nej kanske inte riktigt. Jag är inte så mycket för att klä mig själv rockigt och jag brukar inte sminka mig så mörk runt ögonen. Men idag fick min insida visa sig liiite iallafall på utsidan. Pantera tshirt & svarta leggings fick duga, det är så långt jag brukar gå iallafall. Sen så sminkade jag mig lite mer mörk, kanske inte syns på bra pga min skit kamera på mobilen.







Jag måste gå och städa lite nu. Bubu! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback