Kanske blev lite för mycket igår..

God kväll

Andra advent idag, visst går tiden fort? nästan lite för fort tycker jag. Ibland önskar man att man bara kunde bromsa ner tiden lite. Det är inte många veckor kvar tills jag fyller år tex. Jag börjar bli så stor, det känns inte som det var länge sen jag var 13! Bang, snart är jag 30!
Den här helgen har jag inte varit så nyttig av mig. Men det gör ingenting tycker jag. I Fredags hade Henna och jag massa gott. Kladdkaka med vaniljsås, glass med hallon, chips & kinapuffar. Vi låg och kollade på idol och vräkte i oss, i alla fall jag. Efter det spelade vi Sims ett tag. En lugn kväll helt enkelt.
Sofies och min träning i lördags var väldigt kul tyckte jag. Vilken fin uppvärmning vi fick, blev nästan lite som en slags dans där en stund haha. Boxen var kul, tycker att det är så kul att leda. Mer ser hur trött personen är men ändå kör man med - NER &GÖR 5 SITAPS, BEN O KNÄN, UPP OCH KROGAR!!! Efter körde vi lite i gymmet. Efter nån timmas träning drog vi in till stan för att Sofie skulle köpa några födelsedagspressenter. Jag kom hem & åt middag sen åkte jag iväg direkt igen. Iväg med Sara för att sola och åka till kista. Där köpte jag en klänning till kvällen. Som inte ser så bra ut idag. Den är lerig och blodig!
Kom hem till lite efter 21 och vjag skulle ta bussen så som gick 10. Så hade 45min ungefär på mig att duscha, packa ihop alla mina saker och fixa mig! Men jag klarar det grymt bra. Men stresset var ändå onödigt. När vi kom till tågstationen fick vi veta att tåget var inställt. Vi skulle behöva få vänta i 30 minuter på nästa. Vi blev arga och tog helt enkelt en taxi in till rocks. Mycket bekvämare dessutom och bandit fick vi ha på.
Rocks var rätt kul, mycket folk & mycket plats för dans! Men tydligen blev jag för "full" tyckte vakten. Vi fick stanna kvar om jag drack en vatten. Jag gjorde det men vi valde att kort därefter dra vidare. Ingen aning varför, men vi hade två killar med oss som vi hade pratat lite med därinne. Dom skulle tydligen följa med oss. Vi tog en taxi till medusa, jag tror inte att jag sa ett enda ord till dom i taxin ens. Var helt i min egna värld, jag kunde inte ens skriva sms. Allt blev helt knas för mig trots att jag koncentrerade mig som aldrig förr. När vi kom fram till medusa, dumpade vi killarna (som jag inte ens kommer ihåg hur dom såg ut) och tog själva en taxi till Harry b. När jag vaknade upp vid 9 tiden i morse var jag fortfarande onykter. Jag kände mig less på allting, framför allt less på alkohol. Jag ville bara bli nykter. Jag känner att jag inte vill dricka på ett tag nu, nu när julen kommer kanske det passar bra också. Jag har druckit för mycket dom senaste helgerna tycker jag, dags att tagga ner en aning.
Idag har blivit en seg dag. Åkte till Stinsen för att kolla efter julklappar, inte så mycket annat har hänt. Skiter i skolan imorgon, vi har engelska prov som jag har pluggat noll till!

                                                 Bild från förra helgen, haha ser ni mina ögon! 

                            


Nej nu får det räcka, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback