jag kan faktiskt!

Hej svejs!

Igår körde jag nyktert. Tranbärsjucie hela kvällen. Det var faktiskt inga problem, måste säga att jag inte har haft en sådan här Söndag som denna på riktigt länge. Har inte varit trött, har inte varit seg. Ja ni vet hur man brukar vara dagen efter. Den här söndagen har varit riktigt skön, nu laddad inför den sista veckan för i år i skolan!

Vi såg aldrig dead by april igår. Det var en jätte lång kö, och precis när vi var ganska nära dörren så fick ingen mer komma in, bara om det gick någon ut. Så när vi stod i kön hörde vi hur något band var därinne och lirade. Tråkigt, det var ju faktiskt därför jag ville det. Men vi såg iallafall det vackra rock lucia tåget. Bollnäs Martin var lucia, så vackra kläder dom hade.
Vi träffade på Hanke därinne. Han ska lira på Harry B ikväll, jag är verkligen sugen på att dra dit. Men ingen kommer vara taggad, inte en Söndag..

                           

                          


Jusste har glömt att berätta om Sista dagen på praktiken. Fia och jag åkte in lite tidigare för att köpa en blomma till dom. En blomma som vi sedan tyckte var ful. Haha det var så kul, fia och jag var en bit ifrån dom.

Karin ropar - tjejer kan ni komma?
Fia- åå vad vill dom nu?!


Hahhaha. Vi gick dit och dom är jätte gulligt och ger oss en varsin blomma i en jätte gullig liten kruka. Sedan får vi ett kort samt ett klippkort på 10ggr. Så det blev inget riktigt hejdå i Fredags eftersom vi får komma dit och träna :D

Hörs lite senare! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback