"Vart fan är vi?"

Hej!

Då var det lite om helgen.  Fredags natten kunde jag inte sova alls. Min pappa hade druckit den kvällen så han höll ju på och härja här hemma. Blev ganska arg men orkade inte gå ut till honom för att be honom om att hålla käften. Sofie och jag drog och tränade så att vi var framme runt 12.10 vi drog därifrån lite efter 15. Vi tränade i över 2h. Gym, lite cirkel som jag gjorde upp till oss och sen boxning. Var helt slut när det var dags för boxen så orkade knappt vilket var tråkigt eftersom det var det jag hade längtat till. Efter träningen var det dags för skön bastu. Jag fick träningsvärk i låren och rumpan haha, men det är bra tycker jag!
Blev lite försenad med att möta upp Johanna & Alex men det var ingen fara. Vi drog först till centrum sen drog vi hem till mig och lagade mat. Jag var jätte trött och ville vara taggad till kvällen så jag frågade om vi kunde kolla på film så gjorde vi det. Då fick jag en chans att sova lite. När dom åkte härifrån hade jag en timme på mig innan jag själv skulle åka så jag skynade mig och tog en dusch & fick stressa stressa. Johanna hade velat följa med men hade inte sitt leg med sig så kändes lite dumt och börja fixa sig när dom var där så tog på mig lite stress istället.
Sofie skulle egentligen inte ha följt med men hon ville sen inte stanna hemma så hon följde med men skulle egentligen dra vidare till Eric sen, men det blev inte av.
Vi skulle egentligen kolla till Rocks stället men det var kö där som vi inte orkade stå i så vi tog en taxi vidare till vårt "hem" som de flesta borde veta vilket ställe jag menar.
Under hela kvällen satte vi oss ned 3 gånger. Två av gångerna satt vi i kanske 2 min den andra kanske 5. Så i runt 4 timmar stod vi upp sjöng, dansade o virrade runt. Snacka om att vi egentligen "tränade" bort alkoholen. Bra jobbat!

Jusste min favorit dj var där! Han ska jobba om 2 veckor igen, woho! Han spelar jämt det man vill lyssna på, så söt.
Hur som helst, efter var vi påväg hem då det kommer från ingenstans två killar fram och kramar oss. Vi pratar lite med dom, sedan är vi påväg hem igen. Dom kommer igen och hämtar oss för att vi ska till dom. Vi åker väl dit tänker vi. Vilket alla vi ångrade sen. Dom var riktigt konstiga. Vid 5 tiden låg alla typ och sov, men inte Sofie och jag. Medans alla bara satt satte vi på musik på youtube och stod och dansade mitt i allt. När dom nästan sov försökte jag liva upp lite och skoja lite så jag går och sätter på spicegirls - wannabe. Så sofie och jag står 5-6 på natten och sjunger och dansar till spicegirls medans dom andra ligger och halv sover. Vi fortsätter med barbiegirl låten, backstreet boys och annan skit musik som man kan tänka sig från förr.
Vi hade ingen lust att stanna kvar där så vi drar därifrån. Vi hade ingen jävla aning vart vi var. Så vi bara gick lite. Det är mörkt, tyst förutom några fåglar som kvittar. "Det är första advent idag" påpekar vi, vi fortsätter gå helt lost. Vi är hemma vid 7 i alla fall och sover till nästan 14. Det var så skönt att få sova. Hela dagen låg och och min blondievän i sängen. Vi gick upp en gång för att åka till centrum och köpa dricka,chips, varsin godispåse och mat. Sen var det åka hem och svulla i sängen ända tills kvällen då jag gick hem. 

                                        Kunde vi inte äga mer med den här låten? HAHA !
                          

                     




                            


                             

                                       



                                                 
                    Fick en ring av vakten eller chefen som han är haha, knäppa dom är!



Fler bilder kommer kanske senare då jag har fått dom skickade till mig.


Ha en fin dag, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback