Tallin shopping, stockholm shopping

Hejhej, jag har inte haft att skriva här på ettt tag så jag passar på nu! Hoppas alla har haft en trevlig jul! Jag har lyckats få på mig en liten förkylning. Men jag är glad som inte har blivit så sjuk som min mamma och bror var, båda hade hög feber. Idag har jag varit ute på språng hela dagen, ute och shoppat i cirka 8 timmar så när jag kom hem knarkade jag hostmedicin, nässpray, ipren och te. Jag hatar att vara förkyld, jag som fyller år imorgon. 19 år...Inget att hurra över direkt, åldern stiger.

Helgen spenderade jag och mamma den i tallinn. Jag kände väl där att jag började bli lite svag i kroppen då vi gick ute på stan hela dagen. Lite bilder därifrån och från shoppingen kommer här:

Deras stad




Gamla stan








Shoppingen

Ballerina till våren, en mysig kofta, några tröjor, jeans plus ett linne











Fulaste jeansen jag troligen har hemma just nu. Eftersom mamma var lite sjuk satt hon utanför en affär medans jag gick in där. Vi var i ett stort shopping centrum så jag gav henne min jacka där alla mina pengar låg också. Tog lite pengar med och gick in. Jag gick in i provhytten med 3 olika jeans modeller, jag blir helt förälskad i dem första jag prövade så jag till och med skit i att testa de andra. De satt PERFEKT över allt och jag verkligen älskade dem. Jag gick ut, hittade lite annat jag ville ha så jag var tvungen att gå till mamma och ta mer pengar från min jacka, så jag la ifrån mig jeansen på ett ställe. När jag kom tillbaka tog jag dem och allt annat. På hemvägen då jag kollar igenom allt ser jag att jensen är enorma! Någon hade alltså tagit dem och lagt dit ett par större. Fan att jag inte kollade, fanfan jag gillade verkligen dem. Men jag ska lämna in dem för insyning! Får se hur de blir då.

Fula, & för breda....






Små saker, ett Glisspaket & ett schwarzkopf. Ansiktskärm och glanssprayEn tallinn mugg, jag har börjat köpa muggar från alla länder jag besöker. Jag driker te så ofta så då är det lite roligt att ha!





Två halsdukar, sockor, tofflor & mössa




Sedan blev det:  te, choklad, godis till sally, parfym & sprit inköpt




Idag blev det shopping igen, fast här i sverige:


Klänning, tröja






Mineral bronze, lösnaglar, lotion, örhängen & underkläder






Till min egen förvåning en BOK.  Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna. Handlar om hennes liv och hur hon blev ett av de största namnen i porrindustrin. Boken innehåller även många bilder vilket är underhållande. Ska bli kul att läsa den faktiskt, nästan 500 sidor dock.





Nu ska jag ner & tvätta bort mitt smink, göra mig en kopp te och börja läsa lite i min porrbok! Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback