Byebye


Hejhej!

Klockan är snart 6, och vad har jag gjort idag? ingenting. Kollat på film när jag kom hem imorse och käkat choklad. Snart ska jag som tur är iväg till blondskallen. Igår var jag extremt trött, vet inte om det var för att jag blev väckt ett par gånger den natten eller om det var av träningen. Låg hur som helst död i sängen och halv sov medans tvn stod på. Sara ringde mig mitt i allt och frågade om vi kunde åka till kista galleria för att handla lite julklappar. Så vi åkte dit efter jag hade käkat middag, kände mig som en zombie hela lilla resan.  Sofie och Frida skulle åka in till Harry b den kvällen så Sara hade lust att dra dit med. Jag som var så trött sa att det var ett kanske. Men jag brukar oftast piggna till på kvällarna så vi sa att vi också kommer in efter ett långt tänkande. Vi var hemma nån timma sen åkte vi iväg igen. Vi hann dock inte träffa upp tjejerna för dem blev utslängda eller vad dem nu blev? Vi drog in till harrys iallafall. Det var helt okej där. De spelar lite äldre rock där och jag är lite mer inne på nyare, dessutom var jag inte på stort festhumör. Men som sagt roligare än att sitta hemma. Att man träffade på Kim där inne gjorde det trevligare. Ändå om det kanske inte verkade som det först då jag var lite otrevlig när vi såg varandra. Iaf, kvällen flöt på, stället stängdes. Jag, Sara, Kim & Micke drog och käkade sen åkte vi hem till Kim där vi sov. Fast sov är kanske fel ord, hann inte sova mycket alls då vi åkte därifrån tidigt igen för att Sara skulle träffa upp ngn tjej vid 12 tiden.

Hm vet inte riktigt vad jag ska skriva. Kim flyttar till Kanada imorgon, den rackarn!  Det känns rätt tråkigt, jag vill faktiskt inte det. Det är ju kul att umgås med honom. Känns bara lite konstigt att inte kunna få träffa honom mer.  Menmen...  Blir säkert nice för honom, man får väl tänka lite så. Det var iallafall en trevlig sista natt jag fick tillsammans med honom. Tack och hej, mer får ni inte veta!


     


                                         Shinedown- Second Chance




Kommentarer
Postat av: s

barn

2008-12-26 @ 22:59:06
Postat av: j

spädbarna

2008-12-28 @ 12:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback