Syskon..


Jag satt och kollade på Youtube lite. Jag började kolla lite på Fredagens idol framtädanden. Jag måste bara säga att Kevin ser redan ut som en vinnare i den här låten, som att han redan har vunnit.  Speciellt där på slutet, ser lite mäktigt ut tycker jag. 

            






Till en helt annan sak nu. Vet ni hur iriterrad jag blir på min bror? Han skulle låna pengar av mig imorse så jag gav honom mitt kort eftersom jag inte hade tillräckligt med kontanter på mig. Han skulle ta ut 200 :- till sig. Det hade han gjort också men nu ser jag att han har tagit ut 500:- och lite senare 700:-. Är det inte fräckt? Visst om han hade frågat mig. Då hade det varit okej,men det har han inte gjort utan bara tagit ut och det är just det jag tycker är dåligt av honom. Han har inte heller varit hemma på hela dagen så det går inte och säga åt honom. Blä!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback