4e advent

Tjenahopp!


Haha kolla vilken video jag hittade på Youtube. Förstår inte riktigt vad det är för något, försöker hon ha något slags rock band eller? ljusare röst finns knappt.. Blää!  Undra om det går bra för hennes band?    4e advent idag, och på Onsdag är det redan julafton. jag har ingen julkänsla alls, trots att det är tomtat och skit här hemma. När man var liten var julen så mycket större. Jag räknade alltid ner dagarna, dagen innan julafton var jag alltid så spänd och känslan när man vaknade upp den morgonen var så härlig. Nu bryr jag mig inte så mycket men det är fortfarande kul med julklappar!

Jag märkte att det var sol ute idag när jag vaknade, men jag missade alla sol timmar eftersom jag sov. Låg i sängen och käkade frukost och kollade lite på tv, när jag gick upp vid 13 så var den borta. Typiskt.

Nu ska jag iallafall ta något att äta, byta om och sen dra till sergel och kolla på bio. Sexdrive ska vi se ikväll, hoppas den är rolig. Jag behöver lite skratt idag..  Hejhej! 


 
          Sämsta haha!
   
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback