Nasty little girls


Halloj halloj.

Lite senare idag ska jag visa min video jag har på mina söta valpar som min hund fick för ett antal år senare för Helena. Vi pratade lite om hundvalpar igår så ville hon se hur mina såg ut. Så ska visa videon när jag ska dit om ett tag.  När jag letade rätt på de bandet passade jag på att kolla lite på de andra jag filmat när jag var mindre. Talk shower, scream filmer, främling covers, sminkade till killar och sjunger till Nsync och good charlotte låtar. Men även som jag kallar det halvt porrvideos där jag och Henna bara är 12 ÅR!! Blir varje gång lika chokad när jag ser dem. Vi är 12 år bara men ändå så shakear vi, kryper på golvet, ja helt enkelt porrar oss och sjunger.


Jag tog några bilder så ni kanske förstår bättre vad vi egentligen höll på med.

Min video:  Britneys spears - Im a slave for you
Här står jag iallafall och shakear mitt ass med händerna mot väggen (hahah tror inte att jag kan göra så som jag gjorde förut länge, känner mig lite gamal!!)




Försöker på något sexigt sätt och krypa på golvet.....



Hmm. Sitter på en stol och håller på...




Min video var mest shake med asset och massa dans speciellt med händerna, tog på mig själv och allt. Förstår inte riktigt vad jag höll på med där om jag ska vara ärlig..

Hennas: Britneys spears - boys
Hennas video var mest att hon hade lite kläder på sig, iallafall överkroppen och massa kryp samt andra galenskaper i golv nivå.

Lite kryp, men en liten bikinitop!




Mer kryp!




Vet inte vad jag ska kalla det här..






Anyway, Vill aldrig att någon än vi två ser filmerna. Undra vems ide det var egentligen, vi var ju fortfarande små barn! hahaha. Lite roligt trots allt, men framförallt skämmigt!!


Ska fixa lite nu, adios!

Kommentarer
Postat av: Henna

HAHHHAAHAA

2008-12-17 @ 19:18:22
Postat av: Daniel

heheh.. det ska börjas tidigt säj!

2008-12-18 @ 10:48:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback