Alla hjärtansdag!

Idag är det alla hjärtansdag, tänka sig:) själv har jag inte "firat" dagen. Har ju ingen kille att fira med så inte så konstigt. Men till alla horny denna alla hjärtansdag kväll & natt:


                                                  Tio tips från Eva Sanner för en levande sexuell relation

* Älska ofta och kravlöst istället för sällan och därför med höga krav
* Se varandra i ögonen när ni älskar
* Ha en stunds avslappning innan ni har sex - då njuter ni mer.
* Älska på en ny plats nästa gång
* Stäng av teven, städa mindre och ägna tid åt erotiken
* Tala om vad som får dig tänd och upphetsad i din partners beteende, klädsel och uppträdande
* Bestäm inte att du ska ha orgasm - sträva istället efter att älska med 100 procents närvaro och låt orgasmen komma eller inte
* Säg inte att något är skönt om det bara är sådär - du lär din partner fel. Ge istället ärlig feedback och framför allt positiv sådan.
* Om du är arg - straffa inte genom att avvisa. Säg vad du är arg på, lös konflikten och njut av tändningen som kommer när du känner dig lyssnad till.
* Hångla och låt det vara okej om det inte blir mer än så - njut av att lusten lever!


hahahaha. Måste säga att det är ganska dåliga tips enligt mig. Jag tar inte åt mig något av tipsen. Eller kanske det där med att "tala om vad som får dig tänd blabla" hahaha, men det lär jag inte börja med direkt...

Idag i alla fall var jag Helena och Anderas på öppethus precis vid Rudbeck. Det var någon musikskola eller så. Så fick man testa på allt möjligt. Anderas vill typ börja på gitarr så han testade lite. Jag prövade på trummor,piano,elgirarr,gitarr, sånt som man tidigare testat. Det ända jag kan spela är typ blinka lilla stjärna. Men sist jag spelade ngt var typ i 7-8an så det var ett tag sen så jag hade glömt bort hur man ens spelade blinka haha men sen kom man på rätt snabbt iaf på pianot. Men när jag spelade på gitarren så hjälpte läraren till lite, men så kom man ihåg det från förr igen. '
Trummorna var inte lika roliga att spela på för det var en kille som skötte dem, typ 20-25 haha så jaa... Han var inte direkt snygg, men ändå. Man satt där som ett frågetecken när han förklarade hur man skulle spela..Elgitarren va nice, han lärde mig spela smoke on the water, den var enkel! :)
Jag tog tåget hem från häggvik vid 18.30. Så jag ringde hem till mamma för jag ville att det skulle finnas mat klart när jag kom hem eftersom jag inte hade käkat sen runt 12. Men ingen svarade, ringde ett par gånger till senare, blev lite störd men tänkte att hon kanske duschade eller så. När jag sen var hemma var ingen hemma, inte konstigt att ingen svarade tänkte jag. Hon hade inte tagit in posten så då har hon antagligen varit borta hela dagen. klockan var runt 19 och då liksom var jag tvungen att gå ut med sally för hon hade säkert inte varit ute på ett bra tag. Stackars sally som fått vara ensam hemma. Det har varit så jävla kallt väder idag, blåst iskallt. Så ingen lust hade man att gå ut igen. Sedan var det bara att börja laga middag. segtsegt.

Men det var väl allt, har inte mkt mer att skriva om. Eller jo det har jag visst , men nu orkar jag inte börja skriva om det faktiskt för jag tänkte koka lite te och lägga mig framför tvn så heeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback