GALER HÅRET OOJOJ

Halloj. Jag hade värsta fluffhåret idag när jag vaknade haha.. Ändå så hade jag inte haft i något. Menmen, att det var regningt ute gjorde mig inte så glad eftersom mitt hår förstördes då. Alltid ska vädret förstöra ens hår.. Jag tog på mig en vit skjorta idag som jag typ alltid har hatat och inte har haft på mig i säkert ööver ett år om inte mer. Så jag tog på mig den idag för tänkte att jag sket i om den blev skitig när jag skulle dra till praktiken och va med massa hundar hela dagen.,. Men det såg ialla fall inte så fult ut som jag trodde, det var väl helt okej antar jag :)
                                 

                 image28




                 image29



Så sådär såg jag ut vid halv åtta tiden i morse med mitt hår och skjortan jag hatade... Hahah säkert jätte intressant att veta :P !! (Ajusste jag har fått munsår, jätte äckligt. Så därför är det lite rött vid läppen om någon undrar!!)

                                                                       image30

Sådär rakt var mitt hår i Måndags, lite skillnad utan att typ ha rört det..  I måndags var det också den ända skoldagen. Men på bussen tänkte vi "fuck skolan" och sket i och hoppa av vid skolan utan fortsatte in till stan där jag köpte lite stuff och så käkade vi lunch. 
Sen igår, tisdag. Var jag hos Hannah, och det var ju trevligt att träffa henne igen. För hon har varit bortrest ett tag. Så jag fick se lite bilder och sånt..:)

Idag på tåget hem tänkte jag att faan jag har ingen aning om vad jag ska göra i helgen. Det var ett tag jag kände så. Det känns inte som man har varit hemma så mkt på sistonde så det kan vara skönt att vara hemma lite. Men precis när jag tänkte det så ringde mobilen och hoe snackade ang fredagen. Så vi ska typ träffa sofie då, så ska hon hjälpa lite med håret, så det blir lite hårfixande på fredagen, mer vet jag inte vad som händer i helgen.

Jag har en ny kärlek....:), thihihi... Han heter Frank... Och nej, det är inte en människa, utan en hund.. haha..

                                                image31



Men fan, han är så jävla cool ! När jag blir äldre ska jag fan skaffa en cool jävla hund. Ingen mes hund inte.. Ska ha en som frank. Hand kropp o päls e så fint. Men man ser inte färgerna på bilden dock.

Oj vad klockan går snabbt, måste sova snart.. Sen är det dags att gå upp kl 7 igen...

Men ha det bra allihoppa!!! pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback