Godis helgen är här !

Det är tre veckor sen jag åt godis och allt annat sockerskit sist. Så idag har jag ätit godis. Och om jag ska vara riktigt ärlig så var det inte så gott. Så varför fortsatte jag och vräka i mig godiset?. Jag vet inte. Kanske för att var "tillåtet" nu och jag åt för att jag fick och inte för att jag var sugen på det.
Men egentligen. Om man vill sluta med socker. Som jag, jag åt nästan godis varje dag och till slut fick jag nog och slutade. Och visst är det väldigt svårt ibland när man blir riktigt sugen på godis o sedan inte får äta de. Som man tidigare alltid gjort. Men jag lyckades inte äta ngt och var 3e helg får jag äta godis, om jag vill! Alltså inte bara för att jag får som jag gjorde idag. Men jag blev rätt snabbt less på godiset och hämtade då en frukt och solroskärnor, hah man känner sig som en fågel när man äter dem. Vitaminrika mineralrika fiberrika & goda är dem!
Men när man försöker sluta med godis och sedan har en helg som man tillåts äta godis ska man egentligen inte äta godis då man är riktigt sötsugen eftersom då får sockersuget som de ville och sedan kommer det komma tillbaka igen. För det´andra äter man inte lika mycket om man inte är jätte sugen.

Idag är mina armar väldigt trötta. Har spacklat massa och sedan slipat o slipat. Igår fick jag bort all tapet. Gick igenom 2 tapeter och någon spackel yta eller vad det nu var. Så nu är jag precis vid grunden eller var man ska säga. Jag håller på och fixar en vägg i mitt rum, det är rätt kul faktiskt. Kan lägga om en bild sen när det är klart om det nu blir snyggt hah...:)
Lovet har ialla fall gott väldigt snabbt och det är inte kul, men man ska vara glad att man hade lov. Det behövde jag verkligen. Har egentligen plugg jag måste göra man har inte haft tid och kommer nog inte heller ha det.

I Måndags -Åkersberga, Tisdag - Jobbat med väggen. Sara o sofie på kvällen, hårfixning. Onsdag - Shopping. Torsdag - Vägg. Fredag - Handla, vägg o snart ska jag hitta på ngt me hannah. Dagarna som kommer blir det CRICKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!! <3 & väggen + + !

Håller på och lyssnar sönder massa creed låtar just nu. Inte bra. Kommer vara less på dessa låtar snart. Men kan inte låta bli, dom är så sköna! 

                                                                                      


      CREED

1.One Last Breath
2. My Sacrifice
3. With Arms Wide Open

Toppande låtarna med dem enligt mig då :) om man klickar på dem så kommer man till låtens video om någon vill lyssna:)

Nu ska jag sluta skirva, måste byta om och ge mig iväg strax.  Pusshaj!


Kommentarer
Postat av: M

dem är fasen rätt bra

2008-03-01 @ 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback