Gurk telefonsex!

Söndag kväll.. Precis duschat, så nu känner jag mig fräsch, men ändå rätt arg tyvärr.  Imorgon är det skola, och nu när jag skrev det där kom jag på att vi har engelska läxan tills imorgon, fandå..
I fredags sket jag i och dra till praktiken. Det var skönt och få sova ut. Någon gång under eftermiddagen åkte jag till Uppsala och var där tills typ 18 igår.. Jag själv tyckte väl att det var rätt så mysigt och trevligt, men jag vet inte vad den andra personen tyckte, och seriöst orkar jag inte heller bry mig just nu.. Jag hatar när killar helt plötsligt förändrats och är beteer sig anorlunnda mot en, jag orkar inte med det. Jag har väldigt lätt för att skita i den personen då. En kille kan försvinna väldigt snabbt ur mitt liv.. Nej jag vet inte riktigt. Jag är väldigt komplicerad med killar. Och ibland kan jag bli lite störd på mig själv.. Jag vet inte riktigt vad jag mer ska säga om den saken. Jag har svårt att få fram de i ord. Hittar liksom inte dom rätta orden till hur jag känner och är..

Ändå om jag känner mig lite arg just nu fortsätter jag att skriva om lite andra saker som inte rör sig om det där..Idag var jag och min kära blondiehoe och åkte pulka. Jag var sååå trött igår, vet inte varför.Låg mest i sängen i lördags men ialla fall så vaknade jag rätt tidigt idag, runt 9.. Fick så lust att dra ut och åka pulka då för snön kommer inte ofta och varar inte länge (den har redan börjar smälta). Så jag skickade sms te hoe och vi drog redan vid 11.30 ungefär :) Vi var dem första som var där, och vi fick en fin bana hahah:P, det var fan roligt att åka alltså. Sen började snöa också, och det var så mysigt när man bara låg i snön . Jag tror vi såg lite gulliga ut när vi sprang omkring där med våra snöiga och blöta kläder. Mitt hår blev riktigt blött av alla snö haha. Efter ett par timmar, drog vi hem till hoe och drack te, det var mysigt det..


Efter det börjades hårt telefonsex med hjälp av en gruka... Hahhaha.


                                                                   image26
Det var fan riktigt roligt alltså honeybunny<3!  Vi skulle bara testa en sak med gurkan. En hemlig plan grej. Så vi gjorde hål i gurkan. Sedan ringde vi upp nån från hennes telefonlista. Så börjades det.  Hon höll i gurkan och jag stoppade in mina fingrar, och det lät som man låg o pullade o va så jävla våt hahaha. Asså fan det lät så jävla skabbigt ibland.  Och fan vad vi skrek ibland & stönade, aldrig att jag seriöst skulle legat och gjort det där. Höll på och skratta ihjäl mig ibland men fick föröka hålla käften. Låter kanske inte så roligt. Grukan spruta vatten sopm fan o allt. Killen i telefonen ba: fan vad det plaskar! hahahaha..Ursäkta om jag låter lite fräck med ord valet men gurkan var liksom som en pussy och fingrarna ja, som våra fingrar eller en kuk då inne i pussyn och det lär verkliigen verkligt dock att personen var jävligt våt då:p.. Gurkan blev hårt pullad hahah och gick till slut sönder. yeye skrattade mycket då ialla fall, dom trodde man var seriös...:)


Snart kommer vår älskade cricko hem. Vi båda saknar vår älskling så mkt.. Det är bara och längta på så snart är vi med honom igen som dom gamla tiderna. Dom härliga tiderna!!!! <3 <3<3


Nej nu har jag väl skrivit en del. Ska ner o kolla på ngt program med min mamma hon ville tydligen att jag skulle se det med henne. Ska väl koka upp lite grönt te och så :)

Pusspusss alla busiga troll!


Kommentarer
Postat av: H

menar du någon speciel heh?

2008-02-05 @ 21:11:51
Postat av: s

SNART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag längtar så efter honom. Tanken av att gå där på stan med honom, åh. så underbart. :)och jag har fått lite kommentarer om gursexet faktiskt, haha ;=)

2008-02-06 @ 08:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback