Ljusare dagar tack !

    

                                          image32


Såna där bilder ser man ganska ofta, sen tänker man inte mer på dem. Jag själv tycker att det kan vara så tråkigt när folk lägger upp såna här bilder, dom är inte direkt roligt att kolla på i guess..

Men tänk att just vara där.. Det är så otroligt otroligt mysigt!
Sommarkväll, solen håller på att gå ner & man sitter precis vid vattnet. 

             image33  Där satt Jasmin och jag en somamarkväll på en stubbe käkade chips och sjöng sommar låtar! .. Att bara sitta där med någon man tycker om och snacka, stort loove!
Nu är vi mitt i vintern och det känns som om det är en bra bit kvar tills det där. Men visst är det bara ännu härligare sedan när man väl är där? :)

Nej, nu ska jag kila iväg och byta om och fixa mig lite. Ska iväg med Hannah!

Adios !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback