Lördag- härligt !

hejhej, sitter o försöker fixa mina naglar. Går inte så jätte bra för märkte för ett tag sen att jag hade skärt mig på något. Så jag har ett rätt djupt sår på fingret som inte slutar blöda. konstigt. Undra vad jag skärde mig på, kände ingenting ialla fall. Det får ta o sluta blöda snart. För jag ska börja ta mig mot Johanna snart. Ikväll blir det utgång, så det blir riktigt kul tror jag :)

Förra lördagen skaffade jag hårförlängning. Sofie hjälpte Sara och mig med det, så det var väldigt snällt. Men flätorna känns rätt så lösa nu och det är inte kul. Men hon ska kolla på dem åt oss på Måndag i skolan.

image24


Rätt ful bild, men skit samma. Man ser att det är rätt långt iaf. observera att det står att det är år 2035 på bilden haha:P !
Måst gå och käka något o klä på mig, plus fixa håret lite, men skriver kanske lite mer imrgon. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: s

Dyslexia nätupplaga
Autism och inlåsning Redaktörens Blogg
www.dyslexia.se

2008-01-29 @ 10:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback