JAG ÄR LEEDIG!

Idag alltså, och ohej vilket fint väder det har varit. Sol och bad har det blivit idag. Men egentligen har jag ändå otur. Jag har varit ledig hur länge som helst, men just den här veckan jobbar jag nästan varje dag. Och vad händer då?, det blir kanon väder! Jaja jag var ju ledig idag iallafall hoppas vädret håller i sig till nästa vecka.

I Tisdags var det verkligen en lång jobbdag. Började klockan 06.00 och slutade efter 24.00, dagen därefter började jag 10.30 och slutade någon gång efter 21 tiden. Men det var ändå kul, trött i fötterna blev man bara. Jag tänkte inte skriva så mycket mer för måste gå ta mig en dusch och sedan iväg till pappa. Hoppas han kan skjusa mig till jobbet imorgon!

Tänkte lägga upp lite bilder från tältningen och lite annat senare ikväll imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart tältade ni någonstan??

2008-07-27 @ 20:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback