soliga fredagen


Jesus så mätt jag är, åhh! Och det är så himla varmt. Undra hur många grader det har varit egentligen?
Johanna och jag har iallafall varit på stranden och solat och badat idag. Vi satt óch åt jordgubbar och körsbär, sen köpte vi glass också. Väldigt mysigt.
Vattnet var kallt med på andra försöket kom vi båda ner. Först var det jag, gick bara ut utan att tänka på att det var kallt. Johanna som hade sagt att hon inte skulle bada bestämde sig sedan får att komma i med.

Nu har vi precis käkat. Vi gick ner till mataffären får att köpa något. Tror Johanna blir lite störd på mitt hälso jag ibland. Jag köpte iaf örtbiffar, stora via bönor & majs sedan bulgur till, medans hon köpte skinkpaj.

Nu väntar vi på att Alex ska komma hit. Han har varit och köpt dricka från systemet. Vi går ut och sätter oss i solen lite senare.. Vi får se vart kvällen leder till, vi ska förbi några till. Mer imorgon!

Trevlig FREDAG !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback