Så hemsk!

Jag hatar när man ser 10-11 åringar som står och röker! När jag skulle hem till pappa idag gick jag som vanligt förbi dagiset som ligger nära. På helger brukar det sitta fjortisar som sitter och drinker där för dom har ínget annat ställe att dra till. idag satt iaf 4 killar där, två av dem 10-11 år satt och rökte. Jag blir seriöst galen på sånt! Visst inte mitt liv men man vill ändå inte att dom ska börja röka i den åldern.

anyway, var ute med båten som sagt. Ganska mycket vidar var det idag, men det var väl skönt iaf. Fick lite panik när vi skulle hem då det blev lite krågel med bojen osv. Panika som satan för bussen skulle komma snart och motorn gick inte igång, det var trassel med linor, fick inte tag i bojen osvosv. Var tvungen att hinna med den bussen som skulle komma. Båtklubben lite in i en skog eller vad det nu är, bussarna åker så sällan där. Så nästa buss hade gått flera timmar senare. Sara och jag stannade med båten vid skeppskiosken och åtm lunch där, pannkakor. Kanske ingen vidare lunch...
Tyckte inte att jag fick så mycket färg efter att vi hade varit där. Men när Helene och jag drog och badade senare tyckte jag att jag hade blivit helt röd helt plötsligt. Trots att det knappt var någon sol då...

Imorgon blir det troligtvis sista skoldagen, på Torsdag är det avslutning iaf. Svejsanhejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback