sista sommarlovet

Då är det sommarlov då,(sedan i torsdags)  på något sätt känns det inte som det. Men det är det så det får man vara glad för!



Var ganska ironisk till när en grupp med lärare skulle lira! Foo Fighters med kostymer haha! Men det roliga tycker jag var, att jag har sett lärare tidigare och alltid bara sett dom som lärare, fast egentligen är dom så mycket mer och har sina egna hobbys osv som dom är duktiga på. Jag hade ingen aning om att (han i grå) kunde spela & sjunga, där ser man!







Här har vi då, "skolans rockgrupp", spelat ganska många gånger tidigare i skolan. Faktiskt rätt duktiga. Men inget illa menat, om dom nu ska bli ett het rockband i framtiden måste dom fixa en makeover !



blev inget "sommarlovs firande för min del", jag jobbade den dagen och hade ett möte som jag skulle gå på från 20-23

Ha det! / Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback