sliten+jobba över

åhh jag är så trött i mina ben!

Först trodde jag att jag skulle jobba till 13.15, men då har jag skrivit fel utan det var till 15.15 jag skulle jobba, men sen går Bobby hem efterom han inte mår bra så det blev jobba över till stängning men det gick bra, stackars mig om jag hade varit bakis. Tog det ändå rätt lungt igår kväll, imorse ville jag dock inte gå upp. Jag vill ligga kvar, jag vill ligga kvar tänkte jag hela tiden. Men allt gick bra iallafall, ska försökta lägga mig i tid idag. Fick dock ett sms från Maria nyss och frågade om jag ville hänga med ut ikväll, jag vill så gärna men orkar inte. Blir alltid så ingen kan samtidigt, men någon gång och då jävlar!!



Det här är förresten mitt gudbarn, hälsa!  Rashid heter han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback