lite om något

halloj, vet att jag inte har skirvit något här på ett tag. Sanningen är väl att jag inte har orkat då jag har haft tid med sånt.
I torsdags tog 3orna studenten i skolan, tänka sig nästa år är det ens egna tur. Det kommer bli ganska läskigt på något sätt, men ändå nice.
Imorgon ska det bli skönt väder så sara och jag ska bege oss ut med vår båt och slappa och sola lite. Har jobbat i helgen så har inte varit ute i solen något alls, vilket kanske är ganska bra för att var både ute med båten Tors & fre utan solskydd. Min axel har redan börjat flagna lite aj aj...
Mitt mitt schema idag så nu kan man planera lite att göra. Johanna, Michelle och jag ska kolla upp någon kryssning som vi tänkte åka på nästa vecka. Då ska jag fan köpa hem lite dricka!

lite om något som sagt, ciaociao!






Haha kom med på ett litet hörn i bakgrunden på en bild som de tog på bandit festen. Kommer ihåg dom där killarna som stod framför oss i kön och när dom tog den där bilden. Kul & se hur den blev. Skit söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback