firmafest, vi har en skön chef!

Halloj. Igår var det lite av en slags firmafest vi hade. Sverige-Spainen spelade så satt vi tillsammans och åt gott och kollade på matchen, väldigt trevligt. Haha Mads (vår chef) hade köpt in drygt 10 plattor med öl, sedan hade vi massa cider, jägar, champagne & vin. Han körde på hårt, väldens störta påse med lösgodis hade vi! Jag tycker att dom hade gjort jätte fint och lagat så god mat. Vi hade tutor & hela köret! Efter förlusten mot spanien delade vi in oss i lag och lekte lite lekar. Jag och Jenny var i samma lag, och vi kom sist av alla haha. Efter varje spel eller lek fick man poäng som vi räknade ihop på slutet. Vi körde tex fotbolls straffar (xbox) gissa låt lek + sjunga, fia med knuff osv. Jag ägade fan på fia spelet, fick 6or hela tiden, vi låg före alla andra. Men när Jenna skulle gå och göra något spelade jag ju själv och då var det inte längre bra med 6orna eftersom vi aldrig kom in i målet och alla andra hann före.
Jenna, me & maria gick och shotta lite ibland och sandra försökte tappert :) vi var taggade på att dra ut, förutom Sandra som var lite osäker men henne fick vi med iallafall!
Jag hade inte planerat att jag skulle dra ut så jag hade inte alls bra klädsel på mig tyckte jag. Jenas, sverige tshirt o sneakers, så av maria fick jag låna ett linne och ett par skor. Men attans vad jag fick ont utav dem. Vi shotta en sista gång, tog några cider gick ut till de andra för att sjunga lite karaoke en snabbis. Men dem hade inte satt på än så vi hann inte för vi skulle ta bussen som gick vid 22.30. På bussen mötte vi upp en av jennas kompisar sen drog vi in till stan och vidare till ICE. Maria känner folk som jobbar där och hon har VIP kort osv så vi fick gå före alla andra och slapp betala inträde, jahappjapp :)
Vi hade det roligt, skulle dock jobba idag vid 12 så jag ville inte vara ute för länge, la mig i sängen 03.30 och somna direkt!


Jenna & sandra




Maria gör något! Gullig tjej är hon!



nej, nu vill jag faktiskt ha lite sol, steksol ute! Nu har det regnat en tag och det får räcka...
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback